Lifelines Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Gutten min er bare åtte måneder, men stor. Når han sitter i vår Emmaljunga Smart med pose og yttertøy, blir det trangt. Tror vi snart må tenke på å finne ny vogn til ham. Bredden innvendig er 33 cm, og det er noen polstrede kanter på sidene som gjør det trangere. Så at Emmaljunga Cangaroo var mye romsligere, men jeg vil helst ha en vogn der sittedelen (eller styret) kan vendes. Og håndbrems hadde vært fint:) Noen tips?
allegodetingertre Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Teutonia mistral er i alle fall god. Vil egentlig anbefale deg OTH, jeg. Den brukte jeg til min store jente. TFK er også bred og god. Men ingen av disse to kan vendes.
førstegangs*mamma Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 tfk buggster har lik sittedel som cangoroo. litt sånn oval på en måte. men små hjul da. blir mer en tillle. men så den på tilbud til 1500kr nå, så den koster ikke på langt nær så mye som emmaljunga vognen da.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi har OTH og den er det veldig god plass i. Milevis forskjell på den og på Quinny freestyle i hvertfall. Ei venninne av meg har den og hun har måttet selge den når gutten var 1 1/2 år fordi det ble for trang for han. Jenta mi er også ganske stor men det er god plass til pose også. Men den kan ikke vendes da.
wonki Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 prøv han i en tfk vogn i butikken. jeg har gutt på 1 år og med fult vintertøy, og tykk dunpuse har han enda god plass. den er bred og lang
Lifelines Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Ingen som kan brukes begge veier da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå