Christoffer i magen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 står i ovnen nå og det lukter så utrolig deilig. Lenge siden jeg har lagd det nå å gleder meg masse.
nr 4 er her<3 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 mmmm så deilig=) har du lyst til å dele oppskriften???
Linda-Kristin=) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 ja det er så godt! når jeg lager, har jeg en pakke matfløte rett i ildfastforma, presser 3-4 fedd hvitløk oppi (alt etter hvor glad man er i hvitløk), og så krydrer jeg med salt, pepper og litt aromat! så skreller jeg ca 5 poteter som jeg enten kutter opp eller skiver på råkostjernet (går mye fortere!) som jeg har oppi fløteblandinga, har revet ost oppi og setter det i ovnen! er ikke sikker på hvor lenge det står inne, ser det litt an på osten;) midt i ovnen på 200 grader... kjempegodt og kjempelett;)
mastermind Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ville bare tipse folk om at coop og spar har noen utrolig gode fløtegratinerte poteter i poser i frysedisken. Utrolig lettvindt og kjempegode. Jeg har det iallefall ofte travelt, og tar meg ikke tid til å lage det selv. Er ikke noen fan av ferdigmat vanligvis, men disse er fantastiske.
Nordlyspar♥ Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Bruker ostehøvelen på ei gulerot, og legger de tynne skivene innimellom potetene... blir kjempegodt :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå