Gå til innhold

mange st.olavs jenter her da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mysill:-)

Jeg begynner med synarela i morgen. Skal inn til UL 29 Februar og så blir det egguttak når det er klart. Dette er mitt første forsøk så er veldig spent. Har en Sa bak meg for 1 år siden som var hjemmelaget. Hadde da prøvd i ca 9-10 mnd den gang. Så snart 2 år med intensiv prøving nå. Gleder og gruer meg veldig.

Masse lykke til st olavs jenter :-)

Annonse

Heisann alle sammen!

Vi var på forsamtale i midten av januar. Måtte regne med å vente i 3-4 mnd så det blir vel i april eller mai det da. Var å tok kromosomprøver i går, håper nå at de er ok. Blir nok icsi her i gården ser det ut for. Har fått time til dr purvis i mars og er spent på om han kan uttale seg om kvaliteten på svømmerne. Jeg synes det er håpløst at om man leverer to nedsatte sædprøver, ja da blir det icsi! Ikke noe mulighet for å gjøre noe med det nei..... Bra det finnes en ekspert som dr Purvis da. Har fått mannen til å ta blodprøver for å sjekke hormonene. Hos damene så er det medesiner å få om det er noe med hormonene, men liksom ikke til menn!!!! Jeg nekter å godta det altså, så vi skal til Oslo før det blir et icsi-forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...