Gå til innhold

Dere som har født prematurt,hvodan startet det???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei sann...jeg fikk 3 mnd før tida.hadde veldig vondt i magen og litt slim m blod.fannt ut at slimpropen hadde gått......huij å hast til syke huset...fikk rier m 3 min mellomrom....klarte ikke stoppe,men det gikk bra :)

hos meg gikk vannet i uke 25+4 kjørte på sykehuset og måtte ligge flat i en uke, så starta fødselen av seg selv en uke etter på kvelden, så kom prinsen min i uke 26+5.

har nettopp fylt 1 år:)

Fødte i uke 32 nå, hadde veldig vondt i ryggen, klarte ikke å ligge eller sitte. Så kom smertene med nøyaktig 3 min. mellomrom, da bar det rett på sykehus med 4 cm åpning. Hadde ikke blødning eller noe vann som gikk...

• 2 måneder senere...

Jeg hadde ingen forvarsel annet enn at jeg følte at kroppen var "klar". Sa til en kollega på jobb at jeg ikke trodde at jeg kom til å gå til termin og klokka tolv samme kveld gikk vannet. Når jeg kom til ahus hadde guttungen en fot ute. Jeg hadde ingen rier eller smerter utover litt murring, men når legen sjekket hadde jeg fire cm åpning. Ble sendt på operasjonsstua i hui og hast og etter kun kort tid kom Fredrik til verden. Uke 29, 1570 g. Nå er han seks mnd og frisk og sunn... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...