Gå til innhold

Fødepå Bærum?

Anbefalte innlegg

Noen som har fødet på bærum her før kanskje?

Lurer litt på hvordan det er der.

Selv skal jeg føde på Bærum og lurte på om det var andre her inne som skulle også :)

Selvom jeg har mine tvil om at tvillingene holder seg inne så lenge som til Juni, kan det jo hende - og da hadde det kanskje vært morsomt om flere her inne var inne på samme tid :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136782172-f%C3%B8dep%C3%A5-b%C3%A6rum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg skal føde på Bærum. Har termin 2 juni. Fødte der også sist og syntes det var trygt og godt. De var/er kjempeflinke der.

Barsel derimot var ikke så hyggelig. Ble lagt på tremanns-rom når jeg hadde vært gjennom keisersnitt + førstegangsfødende. De andre babyene skrek mye om natta og jeg var helt skutt pga stort blodtap. Ble riktignok lagt på enerom etterhvert, men det var en lettelse å endelig komme hjem.

Håper denne gangen jeg slipper ks og kan få et familierom. de skal visstnok være kjempefine!!!

Annonse

Jeg skal føde på Bærum. Har termin 15.06 og er førstegangs. Har hørt av andre som har født der at føden er bra, men barsel er dårlig.

Jeg synes det er litt skummelt at jeg ikke får omvisning på føden jeg da... Da jeg var på ul spurte jeg om omvisning når det nærmer seg. Da sa de at det har de ikke kapasitet til.

Hei,

Jeg fødte på Bærum i sist gang, og synes det gikk helt greit. Nå var jeg veldig heldig, og hadde en drømme fødsel, men jeg har ingen betenkeligheter med å føde der igjen.

Jeg hadde blandede opplevelser på Barsel. Noen av barnepleierene var veldig greie og forståelsesfulle, mens andre var ganske avvisende.

Men sånn kan det vel være overalt - men dersom noen vurderer å bytte, har jeg hørt veldig mye positivt om Drammen.

Jeg håper og tror Bærum tar seg godt av meg og barna når de kommer - men bestemmer tvillingene seg for å komme lenge før termin blir jeg jo lagt inn på Riksen.

Om dere ser en nogenlunde skutt tvillingmamma i juni på bærum, trill bort og si hei da vel :)

Melder meg på her jeg også :D Skal føde på Bærum, termin 5 juni, første gang. Har to venninder som har født der så nå må jeg høre med dem om hvordan de opplevde Bærum. Jeg hadde absolutt tenkt meg en omvisning på føden!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...