♥Cherrypie♥ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Vil du se på meg? Jeg er født 12.08.1984 Samboer 28.01.1983 Vi har en datter, 22.02.07 Får du opp noe graviditet på meg? Ser du noe om ca hvor langt jeg er på veg? Tuuusen tuuusen takk kjære:-) Klem fra meg*
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 får opp at du er gravid ja,men ikke så veldig langt på vei enda,kanskje rundt 4-5uker
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 takk vennen:-) ser du kjønn eller om det er mere enn en baby????
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Tror det er en gutt,er nok bare en ja.Har du testet deg?
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 arti, arti:-) En ja dt er hørat akkuart perfekt ut,hehe! ler* jeg har ikke testa er usikker på når jeg ble gravid, men tror jeg har ikm om 9 dager, er ikke helt sikker men føler meg gravid... så vi får se! eller så er jeg 2 uker mere på veg enn det, men da var den blødningen jeg hadde ikke en mens, blir jo bare rot når man ikek har blødd siden fødselen å man får en blødning å vips har man gravid symptomer! hehe..:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 ja det er ikke greit alt etter man har født.Ble selv gravid nr 1 var kun 2 mnd,men blødde ei uke når legen mener jeg var gravid.Noe jeg ikke får til og stemme helt selv. Ønsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå