Gå til innhold

Nytt treff 25.feb i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet en ny tråd for videre diskusjon om sted og tid for det nye treffet jeg...

Fra tidligere har vi kommet frem til at:

- 25.februar passer bra

- noen er interessert i formiddagstreff (jeg er i byen fra ca.12 uansett,så samme for meg...)

- foreslått 14-15 tiden

- det er mest aktuelt med café kontra restaurant,siden man da kan bare kjøpe seg en brus,kake eller lett måltid...

- foreløpige forslag til sted Bari

For min del passer det best med et sted i midtbyen siden jeg er avhengig av buss hjem,Bari er da egentlig perfekt siden det ligger i Munkegata hvor alle busser passerer...

Andre forslag på tid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen SKAL jeg også komme :):)

Bari høres bra ut. (Jeg er også avhengig av buss nedover) Formiddagen 25. februar passer bra for meg.

Skrevet

jeg kommer også, og Bari høres bra ut=)

Skrevet

Hei, jeg kommer også, kvalmen har endelig begynt å gi seg, og cafe er lettere å få til en middag :-) Gleder meg til å treffe dere andre.

Hilsen Marianne74, marsmamma

Skrevet

veldig greit om dere som SKAL være med sender meg en PM,så jeg vet hvor stort bord vi trenger... :) er så dumt hvis det ikke blir plass til alle liksom...

Skrevet

har også satt opp et treff 13.feb kl .12....samme gjelder med påmelding... :)

Skrevet

Jeg kommer litt sent, skal til jordmor kl 12 i midtbyen, håper dere er der ennå når jeg kommer :-)

Hilsen marianne 74, marsmamma med nytt nick

Skrevet

Er dette treff for marsterminer? Jeg har termin 6 mars, og kunne gjerne tenkt meg å komme på et treff, men har ikke vært med på noen før..

Skrevet

Er treff for alle som vil :) bare å bli med!

Skrevet

nemlig!!! :D

Skrevet

Da blir jeg gjerne med selv om jeg er "ny" :) Det ble på Bari?

Skrevet

ble på bari,ja....og du er notert... :)

Skrevet

hei,vil gjerne komme jeg og,alt passer bra,det var jo so koselig forrige gang:)tusen takk at du gidder å arangere!

Skrevet

Kommer en her også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...