may25 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei igjen alle sammen! På fredag 1 feb skulle jeg starte på hormonbehandling for å klargjøre kroppen for fryseforsøk i uke 9.Uten oppfordring fra s,huset tok jeg en gravidtest bare for å være på den sikre siden, trodde ikke det var sant da det lyste to veldig sterke streker mot meg på testen, jeg har fortsatt ikke turt å tro helt og holdent på det. jeg er ikke vant til at kroppen min fungerer normalt,har barn fra ivf fra før, og tror at dette må ha en annen forklaring. G-test hos lege var like positiv og de mente det ikke var noen tvil,men jeg ba de ta blodprøve for å være sikker..venter enda på svar...i natt hadde jeg en drøm om at det var mange der inne!!:)heh.. Noen flere som har hatt lignende opplevelser?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Har dessverre ikke opplevd noe så fantastisk som dette hehe.. må bare få gratulere deg!!! dette er jo helt utrolig.. Ønsker deg lykke til, og måtte spiren sitte der i 9 mnd :-))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Glemte å spørre deg hehe, hvis det er greit da. Hvorfor dere måtte ha ivf første gangen? Har selv tette eggledere og lett endo.. og skal i gang med vårt 4 ivf forsøk så fort mens kommer )
may25 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 hei igjen! Helt greit at du spør, vi måtte gjennom ivf første gangen fordi jeg har pcos med få eller til tider manglende eggløsning.prøvde selv i to år før dette,men uten resultat.Etter vi fikk vår skjønne datter på første ivf forsøk, Kom menstruasjonene tilbake mere regelmessig en noen gang. men fortsatt kunne d gå optil 2 mnd mellom hver.Det har seg slik at jeg nå ikke vet hvor langt jeg er på vei, siden det er helt naturlig for meg å ikke få mensen til rett tid osv. skal på tidlig ul. neste uke...nervøs:/ liredd for at det ikke skal bli til noe, men ende i sa..jeg kniper sammen og håper på det beste....uansett glad for at vi har fått d til av oss selv...for oss er dette rene mirakelet!!
may25 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 glemte helt av å ønske deg lykke til med forsøkene!Det er en hard vei å gå for å få d til, hormoner som bare setter kroppen helt ut av spill. Men jeg er alikevel glad for at muligheten finnes i dag. Hvis ikke ville det sittet mange ulykkellige sjeler rundt om kring. Ikke sikkert vi noen gang hadde klart å få det til av oss selv da!! massse lykke til med forsøka! skal krysse fingrer og tær!!!hehe..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ok, dette er jo utrolig spennende.. jeg skal krysse fingre og alt for deg!! Tusen takk også.. skal bli godt å komme i gang igjen, har hatt en pause etter 3 ivf forsøk (2sa) siste forsøket i mai 06.. klem
Mille38 Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hei may25, så fantastisk for deg:) Vet akkurat hvordan du har det!! Opplevde det samme som deg i beg av desember. Etter tre negative ivf og prøving i 4 år ble jeg spontant gravid. Lykelig som bare det! Endte desverre med MA i uke 12....forrige uke. Og det var utrolig sårt og leit! Ønsker deg masse masse lykke til. Håper spiren sitter! Unner ingen dette styret her med ivf. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå