Gå til innhold

Hold deg sunn under svangerskapet, ikke tenk slank tenk sunn!


Mojo med trollungen

Anbefalte innlegg

Hei alle dere vordenede mammaer som skriver om å slanke seg, endre kosthold osv når dere har funnet ut at dere er gravide. Å slanke seg under et svangerskap er faktisk farlig, og alle de viktige stoffene som fosteret skal ta opp i kroppen vil du tilføre mindre av.

Men jeg har en løsning, som fungerer for meg, med gode resultater, både før og under svangerskapet. Jeg er selv i uke 28+3 og holder meg frisk og rask, ingen kynnere, ingen strekkmerker (enda) og jeg har vel lagt på meg tilsammen 4 kg i løpet av disse 6 måndene.

 

Jeg gikk til min tante som driver med ærnering, og jeg fant ut mye lurt som man kan forebeholde seg til når du vet du er, eller planlegger å bli gravid. Jeg kunne sikkert skrevet et helt foredrag, men for dere som bor i Oslo, ta kontakt, så kan jeg få dere med på et flott foredrag.

 

Produktene jeg har tatt siden før jeg blivr gravid, sammen med et litt endret kosthold som er lett å forholde seg til, har hjulpet meg utrolig mye på veldig mange måter.

 

Disse produktene er alt et foster trenger daglig av vitaminer, mineraler osv for å vokse, samt at hjernen vokser og blir normal.

 

Vil du vite mer om hva slags produkter, hvordan du kan få tak i de, prøve de og være med å kjenne forskjellen, ta kontakt så får du min mail.

Produktene kan sendes, men bor du i Oslo får du sjansen til å prøve, smake og teste.

 

Hjelper også overvektige og redusere vekten sin. Er ikke det godt å vite? At du kan med et sunt riktig kosthold gå ned i vekt :)

 

Venter spent på svar.

 

P.S produktene er ikke dyre, de er rimelige på pris, og du sparer faktisk mye istedefor å gå på rema/meny ect å handle snop og andre godsaker.

 

Hilsen godt fornøyd vordenede mor :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...