Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Håper noen der ute kan dele litt tanker med meg. Jeg har forsøkt å bli gravid i 1 og et halvt år uten å lykkes. I førsten av stresset jeg ikke så mye, hadde mye sex men testet ikke om jeg hadde eggløsning.

Men nå, etter så lang tid begynner jeg å bli bekymret. Kanskje det er noe feil med meg? Kanskje jeg ikke kan få barn? Hva gjør jeg nå?

Hvordan startet dere? Hva begynte dere med? Legebesøk, medisiner?

Hadde satt stor pris på om noen kunne dele sine erfaringer med meg.

Hilsen bekymret 26 åring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time hos legen din, så blir du evt sendt til utredning. Både du og mann.. Lykke til :-)

Skrevet

Hei! Jeg synes du skal ta direkte kontakt med en gynekolog. Da tror jeg det går fortere. Nå har dere prøvd så lenge at det absolutt er grunn til å tro at det kan være noe som må ordnes med. Dette kommer helt sikkert til å gå fint! Hvor bor du? Lykke til!

Skrevet

Glemte si hvordan min vei har vært. Jeg er 31 år og min kjære 40. Gikk til gyn.log etter ca 8 mnd prøving. Han fant en ganske stor muskelknute. Han sa jeg måtte prøve litt til for han trodde ikke den hadde noe å si for sjansen til å bli gravid. Samboeren min tok sædprøve på Andrologisk institutt. Alt var bra med han. Etter 6 mnd til med prøving ble jeg satt på Pergotime i 5 mnd (av gyn). Ikke resultat. Deretter var jeg enda engang til gyn. Da så han at muskelknuten hadde vokst. Nå venter jeg på Lap på ullevål (kikkhullsopr) og satt på venteliste for prøverør på Rikshospitalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...