Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er det ikke noe sånt? Med tanke på både å smøre matpakker for mannfolket sitt, massere litt føtter, nakke, klø litt på ryggen..gi litt kjærlig omsorg og "dulle" litt... Jeg gjør det jeg ja...og hva får jeg tilbake? Jo, en som gidder å smøre herlige smørbrød til meg, som selv ikke liker gresk salat, men som gjerne fikser en til meg hvis han står på kjøkkenet å lager noe til seg selv ( jeg gjør det samme for ham også). En som gjerne står opp en og annen lørdag/søndag med hele ungeflokken slik at jeg får sovet ut ( dette gjør jeg selvsagt for ham også). Lite krangel og i grunn harmoni i heimen..og han tåler at jeg kan ha en dårlig dag også ( jeg hadde en RÆVA dag i går og var direkte ufin) i dag var han like blid og gårsdagen var glemt. Så ja, jeg liker å skjemme bort mannen min litt jeg.for han skjemmer bort meg også. ;-)
Pixie Power Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Så enig! Hver dag her inne blir jeg minnet på hvor fantastisk bra mann og ekteskap jeg har .-D
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja, det er vel sånn man får det til å gå når den første forelskelsen har gitt seg... ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Sånn har vi det også.....Deilig å skjemme bort hverandre )
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Kunne i grunnen ikke vært mer enig. Men her hender det at jeg må minne han på at jeg også er sulten når han lager seg noe digg på kvelden eller til lunsj i helgen!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 JA! Jeg duller nok litt med ham, men han er så skjønn tilbake. Masserer meg, lager kaffe til meg om han står opp først, lar meg kjefte og smelle om jeg har PMS uten å bli sinna tilbake (DET beundrer jeg ham for!) og er ellers veldig omtenksom og god.
MamiMaribel Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 JA, ofte. Iallefall i forhold til sine nærmeste. Det er herlig å gi til mannen min, for den positive energien kommer alltid tilbake til meg. Min kjære er herlig generøs og uselvisk, og elsker han for det!! Kanskje ikke energien alltid kommer tilbake når jeg håper og ønsker det, men før eller senere gjør den det. De periodene jeg føler at jeg gir og gir og ikke noe kommer tilbake, minner jeg meg selv på at regnskapet går opp i opp til slutt. - Hos oss, iallefall. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Så enig, så enig Jeg legger litt ekstra omtanke og kjærlighet i ting jeg gjør for mannen min, og da vanker det litt ekstra oppmerksomhet til bake. Enkelt regnestykke Men jeg har også gitt ham klar beskjed om at det gjelder begge veier. You scratch my back, I'll scratch yours. Hvis han gir meg en klem i ny og ne så bytter jeg gjerne det mot en avsuging, for å sette det på spissen. Påsmurte kveldsbrøskiver betyr ferdig kaffe når han står opp i helgene. En søndagsmorgen der mor får være seg selv uten barn gir overskudd nok til å stå opp med ungene resten av ukedagene. ps: godt å høre at mannen overlevde utbruddet ditt igår, ugla
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 *hure humre*..klødde ham litt på "ryggen" da jeg la meg, og så var utbruddet glemt det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå