Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er der andre ingredienser i den som gjør at en ikke burde drikke det hver dag? Hehe..
Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 Ja, jeg vet, kalori er ikke en ingrediens;p Hehe
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke om det stemmer, men har hørt at lett brus øker matlysten og søtsuget...
~sjiraff~ Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Kunstig søtning gir meg et veldig søtbehov... Og aspartam er omstridt men man kan fikke masse foskning som tilsier at aspartam er rimelig farlig i mengder.
Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Så du kan legge på deg av å drikke det?
Pixie Power Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Personlig er jeg veldig uenig i det at man får søtsug og kan legge på seg av å drikke lettbrus fordi man spiser mer av andre ting. Og jeg har drukket mye max gjennom årene...
Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 Der er kanskje forklaringen på mitt stoore behov for mat og snop hele tiden for tia!! Har drukket pepsi max hver dag veldig lenge, og er sulten og sugen konstant! Flaks for meg jeg er slank, men hvor lenge varer det nå?? c"o) *tilbake til sunne rutiner med vann-vann-vann*;p
~sjiraff~ Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Det er nok sikkert forskjellig fra person til person. Jeg hadde en periode hvor jeg kuttet alt kunstig søtning, og da forsvant søtbehovet med en gang.. Og da jeg begynte med lettbrus igjen så kom det i en rasende fart ;o) Men det er helt sikkert forskjellig fra person til person.
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Og jeg har sett de som har lagt enomt på seg..folk er forskjellige... Jeg tro Pepsi Max er greit sånn en og annen gang, men det kan umulig være sunt til daglig..
Pixie Power Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 EN annen ting er at jeg merker jeg blir avhengig av max'en ;-) Og det er jo søtt og godt, he he. Etter noen dager uten, forsvibber suget og jeg koser meg med vann. Så NOE avhengighetsskapende er det i det ihvertfall.
*Smiley* Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Drikker bare lett brus og er ikke sugen på søtt av den grunn.Går ikke opp av det heller.
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Det er ikke noe bedre for tennene enn vanlig brus har jeg hørt... Så da tenker jeg at det virkelig ikke bør drikkes hver dag. For meg er ganske fine tenner like viktig som å være slank. Å være slank med fæle tenner er vel heller ikke det helt store
Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, nei uff siiier noe der...! Da skal jeg bli flink og redusere så jeg verken får brune tenner eller suser opp i vekt. Lettere sagt enn gjort;p *avhengig*
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Aner ikke....Men brus- hverken med eller uten sukker bør vel ikke drikkes hver dag )
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Man kan faktisk legge på seg av Lettbrus, fordi kroppen oppfatter det kunstige sukkeret som vanlig sukker og derfor produserer kroppen insulin og man legger på seg:o). Rart, men sant.
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Godt med brus, men jeg klarer heldigvis begrense det til helgene heldigvis Lykke til med "avrusningen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå