Gå til innhold

Der er ikke kalorier i Pepsi max.....Men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der andre ingredienser i den som gjør at en ikke burde drikke det hver dag? Hehe..:)

Skrevet

Ja, jeg vet, kalori er ikke en ingrediens;p Hehe

Skrevet

aspartamen er jo omstridt, da....

Skrevet

Vet ikke om det stemmer, men har hørt at lett brus øker matlysten og søtsuget...

Skrevet

Kunstig søtning gir meg et veldig søtbehov... Og aspartam er omstridt men man kan fikke masse foskning som tilsier at aspartam er rimelig farlig i mengder.

Skrevet

Så du kan legge på deg av å drikke det?

Skrevet

Personlig er jeg veldig uenig i det at man får søtsug og kan legge på seg av å drikke lettbrus fordi man spiser mer av andre ting.

Og jeg har drukket mye max gjennom årene...

Skrevet

Der er kanskje forklaringen på mitt stoore behov for mat og snop hele tiden for tia!! Har drukket pepsi max hver dag veldig lenge, og er sulten og sugen konstant!

Flaks for meg jeg er slank, men hvor lenge varer det nå??

c"o)

*tilbake til sunne rutiner med vann-vann-vann*;p

Skrevet

Det er nok sikkert forskjellig fra person til person. Jeg hadde en periode hvor jeg kuttet alt kunstig søtning, og da forsvant søtbehovet med en gang..

Og da jeg begynte med lettbrus igjen så kom det i en rasende fart ;o)

Men det er helt sikkert forskjellig fra person til person.

Skrevet

Og jeg har sett de som har lagt enomt på seg..folk er forskjellige... Jeg tro Pepsi Max er greit sånn en og annen gang, men det kan umulig være sunt til daglig..

Skrevet

EN annen ting er at jeg merker jeg blir avhengig av max'en ;-)

Og det er jo søtt og godt, he he. Etter noen dager uten, forsvibber suget og jeg koser meg med vann. Så NOE avhengighetsskapende er det i det ihvertfall.

Skrevet

Drikker bare lett brus og er ikke sugen på søtt av den grunn.Går ikke opp av det heller.

Skrevet

Det er ikke noe bedre for tennene enn vanlig brus har jeg hørt... Så da tenker jeg at det virkelig ikke bør drikkes hver dag. For meg er ganske fine tenner like viktig som å være slank. Å være slank med fæle tenner er vel heller ikke det helt store ;)

Skrevet

Hehe, nei uff siiier noe der...! Da skal jeg bli flink og redusere så jeg verken får brune tenner eller suser opp i vekt.

Lettere sagt enn gjort;p *avhengig*

Skrevet

Aner ikke....Men brus- hverken med eller uten sukker bør vel ikke drikkes hver dag :o)

Skrevet

Man kan faktisk legge på seg av Lettbrus, fordi kroppen oppfatter det kunstige sukkeret som vanlig sukker og derfor produserer kroppen insulin og man legger på seg:o). Rart, men sant.

Skrevet

Godt med brus, men jeg klarer heldigvis begrense det til helgene heldigvis :) Lykke til med "avrusningen" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...