Tammi Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Heisann! Jeg venter baby nummer 2 i mai og har nettopp kjøpt meg brukt Medela Swing elektrisk pumpe. Mottok den i posten i dag. Den er flott og i god stand, men MANGLER bruksanvisning. Den ser ikke så komplisert ut, men hvis noen vil forklare meg funksjonen til de fire knappene ville jeg vært evig takknemlig. Monteringa får jeg til. Hvis noen har mulighet til å scanne meg bruksanvisninga og sende meg på mail, så si i fra. Hvis ikke kommer jeg nok langt med en god forklaring her også! Vær så snill, hjelp meg!! (Og neste gang jeg kjøper brukt sørger jeg for å få med bruksanvisningen!! *argh*)
Jenter i blått Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med godt valg av pumpe! 1. Plasser brystskjoldet over brystvorten Pass på å ikke velte eller fylle for mye i beholderne når du pumper. Sørg for at det ikke blir bøy på slangen når du pumper. 2. Slå på brystpumpen og begynn stimuleringsfasen ved å trykke på av/på knappen (øverste knapp) 3. Under pumping kan du justere vakuumet til et behagelig nivå ved hjelp av knappene for øking (+) eller redusering (-). Juster vakummnivået raskere ved å holde knappen (+ eller - ) nede. 4. Etter to minutter går stimuleringsfasen automatisk over til utdrivingsfasen. Hvis melken begynner å strømme før utdriningsfasen begynner, kan du pumpe mer effektivt ved å trykke på uttømmingsknappen (nederste knapp med dråper). Juster vakummnivået om nødvendig. Når du er ferdig med å pumpe, skal du slå av pumpen, trekke ut kontakten og ta pumpesettets deler fra hverandre. Lykke til!!
Tammi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk for hjelpa! Har skrevet ut bruksanvisningen fra deg, den ligger klar til pumpa skal brukes. Er foreløpig fornøyd med den, den virker enkel i bruk - på alle måter.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Du kan også laste ned bruksanvisning samt se bilder på Medela's hjemmside: http://www.medela.ch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå