Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Ja naa er det prikker overalt hehehe ser ut som en sil/naalepute paa magen..hehehe. Men, ingen blaamerker da...
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 hehe, jeg også fikk meg ett blåmerke i går da jeg stakk...men tror jeg måtte truffet noe ekstra blodkar får det kom en bitteliten dråpe blod da jeg trakk ut nåla. Har du gått lenge på sprøyter? jeg tar kansje den siste i kveld, skal på ul i morgen...gruer og gleder meg... har en følelse at jeg må gå ett par dager ekstra på sprøyter, men håper jeg tar feil ....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Er paa sproyte da 9, men med Suprekur..Saa blir det Gonal etter det (neste uke om alt gaar bra) saa da blir det to sproyter om dagen ..Jippi!!! NOT ;-0
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 går på gonal nå, 150 ie..første forsøket. hatt en xu derfor måtte de ta den ene egglederen og den andre sa de var vannfylt... har ei jente på 9 år, så sånn sett er jeg heldig som har fått ei i allefall Okei, så du må på ny runde sprøyte fra neste uke...det går vel bra kan jeg få spørre hva som gjør at du går på to forskjellige kurer og såpass lenge? er det sånn kansje at suprekur er en erstatter for sprayen eller? :-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Hei, ja har faatt suprekur sproyte istedet for spray.Egentlig ganske greit for da har jeg bare ett tidspunkt aa forholde meg til, samt jeg blir jo vant til sproytene ;-) Gaar paa disse ca to uker, foer jeg da (forhaapentligvis) skal begynne paa Gonal F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå