polarn & pyrene Skrevet 7. februar 2008 #1 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg søkte om barnetrygd i oktober, da jeg flyttet tilbake til Norge, MEN her jeg fått noe ennå. NEI. Jeg har ringt en gang i uke siden 1 jenuar og får besked om at de skal behandle papirer og ringe tilbake. INGEN ringer tilbake og jeg få rbare en masse jævlige unnskyldninger hele tiden. Så er det skattekortet da som jeg heller aldrig får. De trekker meg jo 50 % av lønne hver gang nå etter 1 januar. Jeg fikk skattekort i oktober 2007, men ingen for 2008. Så jeg måtte ned å fylle ut papirer på nytt ettersom de hadde mistet meg ut av systemet. Jeg fylte i papirer og fikk besked om att 10 dager ville det ta. Fint da får jeg vanlig lønn, men når jeg ringer i dag så har det blitt noe feil med adressen sier hun F.... som sitter i telefonen. Jeg ber om å få høre adressen og den stemmte den. Så nå skal de sende ut et nytt kort til meg da og det vill ta 10 nye dager. Så 50% trekker de meg nå igjen. Ingen barnetrygd og halv lønn, ikke lett med regninger da kan jeg si. Måtte bare få ut litt her jeg sitter og savner Sverige og vill flytte tilbake og melde meg helt ut av dette møkka landet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136777865-april-n%C3%A5-er-jeg-m%C3%B8kka-lei-alt-som-har-med-nav-og-skatt-%C3%A5-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 7. februar 2008 #2 Del Skrevet 7. februar 2008 Huffda, skjønner du er stressa ja... Jeg er så glad jeg er ferdig med den sinnsyke papirmølla det var å bli enslig forsørger med alt det medfører, men venter fremdeles på at alle avgjørelsene skal tas i NAV's ende... Noe er i boks, og penger er på konto, mens andre ting er til behandling... Kan ikke skjønne at ikke alle søknadene skal kunne behandles samtidig av samme saksbehandler når de sendes samlet... Ja, ja, er vel ikke meningen vi skal forstå systemet... Heldigvis har jeg nok penger, så jeg klarer meg mens jeg venter på de siste avgjørelsene, men irriterende er det unektelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136777865-april-n%C3%A5-er-jeg-m%C3%B8kka-lei-alt-som-har-med-nav-og-skatt-%C3%A5-gj%C3%B8re/#findComment-136778387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå