Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for noen dager tilbake vite at jeg har en søster jeg ikke visste fantes, rettere sagt en store søster. Faren min forlot henne og moren hennes før eller etter fødselen. Jeg vet det var ganske råttent gjort av han, så dere trenger ikke å si noe om det. Faren min er av pakistansk opprinnelse og moren til halvsøsteren min er etnisk norsk. Foreldrene mine har gjemt dette her for meg i hele 16 år så dere kan selv tenke hvordan det kom som et sjokk for meg. Samtidig er jeg skuffet over foreldrene mine som ikke fortalte meg at jeg har en halvøster, at faren min lå med en annen dame og at de fikk barn sammen. Faren min forlot dem som jeg sa, og halvsøsteren min har sikkert ikke sett faren min før. Faren min nekter å fortelle meg hva moren hennes heter så jeg kan desverre ikke finne henne i telefon katalogen. Jeg ble født i 1991 og siden hun er eldre enn meg er hun minst 16 år gammel, så jeg er ikke sikker på noen alder, men hun er yngre enn 24. Moren hennes er norsk og siden faren min er pakistaner blir hun halvt-pakistaner. Jeg veldig gjerne møte denne jenta her, men jeg vet ikke hvordan. Jeg vet der vanskelig å gå fram uten navn, nummer adresse og alder men vil veldig gjerne møte henne og bli kjent med henne. Det er derfor jeg trenger deres hjelp. Hvis noen av dere kjenner igjen en jente som jeg har beskrevet kan dere venneligst legge igjen en beskjed. Hun kan bo hvor som helst i Norge og dette er min siste sjanse og min siste ide, fordi jeg prøvd i håp om å få kontakt med henne, siden faren min ikke forteller meg hva moren hennes heter og så videre. Husk at hun er halvt pakistansk pga min far

For dere som ikke vil skrive på dette forumet kan dere kontakte meg på mobil: nr er 45252331

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136777273-savnet-s%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...