Gå til innhold

Såret etter KS spriker

Anbefalte innlegg

Hadde mitt 2. KS for 2 uker siden, og da de fjernet agraffene på fredag så så jeg at på den ene siden så spriket huden. Det så ikke bra ut i det hele tatt, men på sykehuset så sa de at dette ikke var noe farlig, og at såret ville gro sammen igjen så lenge såret ble tapet riktig ved å dra huden mot hverandre. Da jeg fjernet tapen i går så var det masse gult puss på akkurat dette stedet, og det spriket fortsatt. Jeg renset med Pyrisept, lot huden tørke, og tapet så såret. Er det noen andre som har samme erfaring med såret etter KS? Jeg har mine tvil om at dette kommer til å se bra ut, og jeg som hadde et så pent arr etter forrige KS. Nå er jeg jo bekymret for infeksjon også siden det var gult puss der.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136776906-s%C3%A5ret-etter-ks-spriker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir bra. Iallefall har mitt siste blitt bra mot alle odds.

Gyn hadde stiftet som om han var dritings. JM som fjernet stiftene hadde ingen aning om hvor de begynte eller sluttet.

Saaret gapet i det som foltes som en evighet etterpaa. Jag tapet og tapet, masse gult puss. Men naa, 2arr etter, er det bare en tynn tynn stripe som minner paa at det engang kom ett barn ut derifra.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...