Plutseliten :) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 har datteren min skrevet og skal holde den på skoleballet i morgen kveld. Utrolig flott...med alvor og humor Sitat: "Vi kan sammenligne dere med noe alle jentene trenger og bruker-nemlig bh"er! -dere støtter oss når vi henger langt nede -dere er med oss uansett hvor vi er -men aller viktigst er det at dere alltid vil være nærme hjertene våre" Vi har nå kommet fra siste"måha" shopping...fake-negler med fransk manikure, brunspray,lekre strømpebukser og kremer. Da gjenstår bare frisørtimen for å sette opp håret i morgen,før partybussen henter noenogtyve stk her. Godt at nestemann er gutt Dette er tydligvis århundredes happening...og overgår 3 dagers 16 års feiring til helgen ) Nå må jeg opp i jentehulen på loftet og spraye på tan
Maud Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ingenting overlates til tilfeldighetene skjønner jeg :-) Håper det svarer til forventningene! Fin tale hun har skrevet da. Henne kan du være stolt av :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 åååå s¨å fin hun er!!! ha ha... jeg gleder meg til å ha fjortis i huset jeg, men jeg blir litt redd av tanken også :-)
Karomamma Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Å herergud, vær forsiktig med sprayingen. IKKE for mye altså!! Nå blir jeg helt nervøs på Askepotts vegne her Håper hun får det gøy i morra, det blir sikkert en suksess! Og veldig morsom tale hun har laget, det skaffer nok noen ekstra kavalerer
tebekaa Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Så heldig hun er som har en mamma som backer opp og deltar i forberedelsene til århunderets happening:) Det får du helt sikkert igjen for senere. Flink er du, og flink og tøff er hun som tør å holde tale på en så stor fest! Jeg har en 12-åring hjemme som allerede planlegger konfirmasjonen sin, så jeg kan tenke meg at også skoleballet her blir overdådig, he, he:-) Hun ble nok ekstra inspirert når kusina i høst ble kåret til ballets dronning! Stolt tante jeg da, med stolte tårer i tante-øynene. Regner med du er passe stolt også, Plutseliten. Lykke til i morgen til dere begge!
Plutseliten :) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Takk for det Hun er ferdig sprayet og det gikk bra Javisst er jeg stolt...hehe...ikke vansklig å skjule det da....som dere vet det hjertet fylles opp av, renner ut av munnen...eller på tastaturet. Det var bare en bitteliten del av talen hennes jeg skrev....Den er på en hel side,og den er så fin. Hun er kjempetøff....hold også tale til meg i konfirmasjonen,jeg gråt da....og vet jeg kommer til å bli rørt i morgen når jeg hjelper henne med kjolen og sender henne avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå