Gå til innhold

Hva kaller dere puppene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Randi86 , hun kalte dem madamene :D Syns det var artig kallenavn ;p sier som i overskrifta jeg ;) Eller, puppan ,...er jo trønder :P

Skrevet

Pupper, pærer, brød, airbags (gan faktisk brukes som det da de er ganske store)... Hmmmm kommer ikke på noe mer i farta:P

Skrevet

Puppene mine.. hehehe.. Aldri hatt kallenavn på de jeg.. =)

Skrevet

Jeg kaller de for Lene og Alexandra, hehehe....neida, kaller de ikke noe spesielt , puppene, eller puppan sånn som du. ;o)

Skrevet

Flussene...

Henger der og dingler uten innhold...

Skrevet

Hyllene, he he. Eller plastikk fantastikk:)

Skrevet

bubisan:p

Skrevet

I den grad jeg kaller de noe annet enn det de er, nemlig pupper, så går det vel i puppsa. En venninne begynte å si det da vi var på Rhodos sammen.

Frøkna kaller de for put! Hun har først lært å kalle dem noe nå 7 mnd etter at vi slutta å amme... ;)

Skrevet

Pattane:D Hehehehe:-) Vet ikke, de har ikke et spesielt navn;-)

Skrevet

puppane, eller brysta om det skal høres litt "finere" ut.

Skrevet

Hvis jeg skal være morsom kan jeg finne på å kalle dem for føflekkene, ellers går det i pupper

Skrevet

pupper, innimellom blir de kaldt mat eller melk, men det er noe småen har kommet fram til som jeg bare har sakt meg enig i ;-)

Skrevet

Jeg sier puppene mine. Men i Bergen sier noen NUSSENE! Jeg synes det er helt ekkelt:)

Skrevet

Skinnfilla og vestlandslefsa..stakkars små.. Ene brystvorta har t.o.m så enorme tramer eter pattinga til minsta at den har gjemt seg bort helt :-D ( Det er vestlandslefsa)

Skrevet

Puppene, enkelt og greit. Ville kanskje sagt brystene hvis jeg snakket med legen eller noe slikt.

Skrevet

Hyller, hehe- litt morsomt uttrykk...

Vrengte lommer hihi!

Skrevet

hehehe.. Hvorfor er nussene ekkelt???

Skrevet

jeg vet ikke hvorfor jeg synes det er ekkelt- jeg bare synes det hører litt perverst ut, ????? hihi

Skrevet

For tiden er de kalt for matstasjonene..ellers er det "puppan"..:) Hva sier dere om brystknoppen da? Jeg sier brystknopper fordi jeg hater ordet brystvorte, en vorte er noe ekkelt syns jeg..hehe:)

Skrevet

Puppene. Eller "my boobs."

Der mamma kommer fra, er det vist vanlig å kalle dem for "geitene". Usjamei.

Skrevet

Hater de så mye så de fortjener ikke navn :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...