Gå til innhold

gulp osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nettopp begynt med nan, babyen er 4 uker, får aldri nok melk uansett hvor lenge og mye jeg ammer. så da er valget å starte på nan.

Jeg ga istad ca 30 ml, men han virket ikke fornøyd så etter en time fikk han ca 50-60 ml litt med litt malt ekstrakt oppi. da kom abaolut alt av den siste flasken opp igjen. Det bare fløyt over! har jeg gitt han for mye, eller? trodde ikke 80-90 ml er for mye. SYns han gulper så mye etter jeg begynte på nan. er det vanlig, noe man kan gjøre for å unngå så mye gulp, vet ikke om jeg gir for lite eller mye jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nei mengden er vel altfor mye. Vet ikke om han normalt "sier" ifra når han er mett? De spiser ofte mer fra flaske enn de ville gjort av puppen.

Når det gjelder gulping så er det noen babyer som gulper mer av en type erstatning enn en annen. Så jeg ville bare prøvd litt til, kanskje gi litt mindre pr måltid å se om det hjalp. Hvis ikke evt. prøve å bytte til Hipp eller Collett. Selv bruker jeg Hipp og hun har aldri gulpet noe særlig. Men gjorde heller ikke det av Nan, så de er forskjellige :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...