Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvor lenge varer det hos voksen uten behandling? Har hatt feber i fire dager og har så vondt i halsen og ene øret. Orker ikke gå til lege. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ta noen febernedsettende. hjelper ikke dette i 3 dager. Gå til lege. Da infeksjonen kan blir værre... Heller en tur til legen enn trommehinner som holder på å sprekke. Det er driiiiiiiiit vondt...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke akruelt å gå til lege og sitte og vente med 40 i feber. Gikk jo på paracet konstant i flere dager. Til slutt ringte mannen min fastlegen og jeg fikk antibiotika etter å ha snakket med henne i telefonen. Hun hørte hvor tjukk jeg var i halsen og hun kjenner meg godt. Det hjalp, så nå er jeg bra. Men skremmende at det ikke går an å få lege hjem, slik det var før i tiden. Hva hadde skjedd med meg hvis jeg ikke hadde fått antibiotika? Fikk jo nesten ikke puste, og hadde fryktelig vondt. Nå husker jeg nesten ingenting fra uka som gikk, tåke.
En rosa og en blå :) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Man skal ikke tulle med ørebetennelse jeg hadde det og gikk ikke til legen i tide, det ente med 2,5 mnd på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå