ifie Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har så lyst å gjøre noe eller gi noe eller hva som helst! Ikke noe stort og dyrt da. Noen som har en romantisk idé eller to? Veldig takknemlig for alle svar!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 må ikke spørre om det her inne, fordi dib-damer liker ikke valentines day fordi det er en tradisjon fra usa og bare fordi handelstanden skal tjene penger... fnis... at du tør!
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Legg et rutete pledd på gulvet foran peisen og ha picnic i stua, gjerne med massasje til dessert=)
ifie Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 OI, det viste jeg ikke!! Håper tråden min blir usynlig for alle som vil krangle, da...
Odine! Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes du skal fri! (det var min første tanke)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 jeg har bestillt boxer m ei boble og inni der er et bilde av meg hehe syns d var moro:D kosta litt men klarte ikje dy meg. men til vanlig har jeg skrevet kort, alle trenger å høre hvor mye de betyr uansett usa fakter eller ikke
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Vel, dette er hva jeg har tenkt til å gjøre for min kjære: Når han kommer hjem fra jobb, skal han finne et brev rett innenfor døren, der det står hvor høyt jeg elsker ham, og at han skal få en nydelig aften. Det skal også stå at han skal gå rett i dusjen. Når han kommer opp på badet, skal han finne gaven sin, et sånt "gammeldags" barber-sett med kost. Pluss et bilde at et sexy undertøysett han kjøpte til meg, med en lapp hvor det står at jeg har det på meg... Hihi! Imens så lager jeg en deilig biffmiddag til oss, også skal vi kose oss litt med god mat, han skal få et glass vin og greier. Og hvis lille mannen i huset (Johnas på 6 mnd) sovner når han skal, kan det jo hende at far i huset får litt ekstra "action" senere på kvelden... Håper du får noen gode idèer!!! :-D
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Så koselig det høres ut da.. min kjære er dessverre på jobb, han reiste idag og blir vekke en måned. Men han er av de som er helt i mot valentines, og mener det er bare handelsindustrien som vil tjene penger. Jeg synes det er en fin anledning å gi en ekstra oppmerksomhet til den man er glad i... om det så er bare den ene dagen. Trenger jo ikke koste så mye penger... men han bare ler av hele greien. Skjønner ikke helt hvordan vi kan være sammen engang. Jeg er en romantiker uten like, elsker alt som har med romantikk å gjøre. Hva det enn måtte være... samboeren min er ikke romantisk på en plass! Blomster må jeg kjøpe selv, og hadde det vært opp til han, kunne jeg ordnet både bursdag- og julepresang til megselv også. Han ligner dessverre litt for mye på sin far der... Så jeg får ikke noe oppmerksomhet den dagen:-( Tror ikke jeg hadde gjort noe om han hadde vært hjemme heller, siden han bare ler av det. Veldig kjedelig.. han er ikke særlig oppmerksom ellers heller, men jeg er jo veldig glad i han likevel da:-) Merkelig nok, hehe.. Min søster gjorde noe veldig koselig for mannen sin for mange år siden. Var en helt vanlig dag, ikke valentines. Han kom sent hjem en kveld, og hun visste akkurat når han kom hjem. Dette er hva hun gjorde: Når han kom inn døren i 1.etg, ble han møtt med masse levende lys. Hun hadde tent te-lys helt opp til 3.etg, på hvert trappetrinn, som førte han inn på badet. Der ventet hun i badekaret med 2 glass vin og selvfølgelig masse levende lys:-) Falt i smak det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå