apriljente-66 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vel hjemme etter uttak hos Nordica i dag. Resultat: 5 bra egg! Av 8 folikkler er ikke dette så værst i min alder (snart 42) Med nye hormoner og akupunktur/sone tror jeg var årsaken til såpass bra resultat. Har gått 11 dager på 375ie Gonal F. Må innrømme at det var litt vondere enn uttakene på Aleris, men heldigvis snakket Lindenberg mye slik at det hjalp å fokusere på andre ting. Han mente forøvrig at vi nordmenn er ganske tøffe til å tåle smerte, hehe. Skal tilbake på fredag, og håper-håper inderlig det blir noen befruktede til ass.hatching før innsetting Lykke til dere andre Danmarksfarere Hilsen ei fornøyd
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye... dette blir spennende!!! Ønsker deg masse lykke til ))
skytten 36 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Lykke lykke til! går bra dette her Er på niende dag med Gonal f og skal skjekke i morgen om jeg er klar t uttak Krysser fingrer for deg
skytten 36 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Heia! Kan jeg spørre om du var øm i brystene før uttak? Jeg har tatt gonal f i 9 dager og er blitt ganske øm i brystene ....er litt redd det ikke skal være sånn ??? el? (eggløsning?) Jeg skal vel ikke ha den ennå...?skal også til Nordica bare jeg blir klar
Snooopi Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Grattis! Det er jo supert! Jeg var på Nordica og fikk satt inn 3 egg i dag:o) -og ja, vi nordmenn er ikke pingler! Lykke til:o)
Golliat Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Grattis alle sammen,,flinke jenter! Ja man kan få ømme bryster ja,,, !!! og store.. spør mannen min,,som gliser fra øret til øret under disse periodene..ler ler KLEM GOLLIAT
apriljente-66 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Ojsann! Har du også vært der i dag. Spennende! Har fulgt med deg en stund her på bim. Ser også at du hadde mange egg denne gangen. Jeg har også tenkt at hvis jeg får 3 befruktede er det mer fristende å sette inn alle, enn å fryse 1...men det får vi jo ta som det kommer. Lykke til med rugingen. Har du hatt hatching? Skytten, ja jeg har hatt veldige ømme pupper, nå er de i ferd med å normalisere seg. Litt godt egentlig da både bryst og buken har vært ganske så oppblåst
twinanne Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 apriljente66 lykke til dette var da gode nyheter og det var kjempe bra . Krysser ingrene får at du får god rapport i morgen da at alle er befruktet, lykke til nok en gang.
Maisen65 Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Kjære Apriljenta66, ønsker deg all mulig hell og lykke denne gangen også!!! En kjempestor dose babystøv blåses din veg fra meg :-) Klem
apriljente-66 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Heisann Maisen, det var lenge siden, er du snart fødeklar nå? Var det i mai montro? Tusen takk, jeg trenger aaaaaalt det støvet jeg kan få!!!!! De sier 10-12% sjanse for meg nå, så får håpe jeg har hatt mine negative tester. Merker at tiden går her inne på BIM, da flere jeg kjenner etterhvert blir gravide, og snart er vel alle barna snart konfirmanter hehe Koslig å se navnet ditt igjen klem
Juli68 Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Oppmuntrende å lese om egg resultatet ditt. Jeg går på samme dose som deg og er også blitt en voksen jente. Jeg har blitt godt 'kjent' med Lindenberg etter flere besøk på klinikken. Han kan det med å gi god oppmuntring og feedback i slitsomme tider. Lykke til - vel overstått !
Snooopi Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Hei igjen! Ja, jeg får icsi og hatching. Dette er jammen spennede! Lykke til i morgen:o)
bollibompa Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jag var også på Nordica i dag og tok ut egg :-) Det var mye mer smerter enn hva jeg har opplevd på mine 3 uttak i Norge. Fikk ut 14 egg, noe som er vanlig i forhold til mine tidligere uttak. Men det blir som regel bare 3-4 egg som er gode nok til innsetting. Men jeg har så Jæ.......vondt! Slik har det ikke vært tidligere altså. Kjennes ut som om hele magen min snart sprekker. Er i skikkelig dårlig form...... Vi hadde planer om litt kos i Køben i dag etter noen timer med avslapning på hotellrommet. Så vi prøvde oss en tur ut, men det var bare å ta Taxi hjem....og da er det vondt altså. For her har du dama som virkelig elsker å gå i butikker....... Flere som har opplevd slike smerter?
Golliat Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Hei jenta! Så bra med så mange egg,, grattis.. jeg opplevede det samme som deg, jeg lå i 1 og en halv dag etter utak,, enda jeg fikk lokal bedøvelse,, har aldri hatt det før. Men har heller ikke hatt 11 follikler heller.. desverre ble det bare 2 egg,,mitt dårligste hittil.. så alle foliklene ga meg veldig falsk håp.. desverre. Men fikk heldigvis et supert 4 delt egg tilbake.. så er jo glad. selv om jeg går rundt her og leter etter symptomer,,noe som er dumt og ødlegger hodet mitt totalt... grgr Hvilket hotel ble det til slutt? KLEM GOLLIAT
bollibompa Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Du skal ikke sørge over ett egg. Jeg har fått ut mange hver gang, men jeg er fortsatt ikke gravid. Så dette kan godt være gullegget skal du se Golliat :-) Det var kun ett hotell å oppdrive til slutt, så det ble Arne Jacobsen-hotellet (SAS) til den nette sum av kr. 2.500,- pr natt! Svindyrt synes jeg. Men, rommet er fint, og det er da enda bra når man må tilbringe så mye tid her. Egne badekåper og tøfler har vi også :-) + espressomaskin.....så det er ikke få espresso jeg har hatt i meg i dag. Er vel ingen vits i å lete etter symptomer enda, men jeg kjenner meg igjen kan jeg love deg :-) Blir vel slik for meg også etter innsetting på lørdagen......fryktelig lange 2 uker.
Golliat Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 hehe,,jeg ser deg fremfor meg jeg nå da... hehehe i badekåpe og tøffler. Vi klarte og kose oss masse vi da...spiste god mat og lå lenge i senga.. ikke hver dag vi er på hotel.. Vi lå på first hotel vester bro..1300 døgnet. vi tok det som en tur..og pleiet oss litt.. det var veldig godt..det blir nok lange dager nå og vente og.. er du glad i biff burde dere gå på den resturantetn rett ved sidne av hovedingangen til tivoli... mmmmmmm klem
lilly01 Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Hej, Apriljenta. Gratulerer med øverstått uttag. Då håller jag tummarna så hårt jag kan før att du ska få flere fine egg tillbake. Vid mitt siste fryseførsøk på Aleris sa dr Magnus att jag kunde få alle 3 tillbake viss jag ville. Han leste litt statestik før vår alder og sa att chansen før trillinger er veldigt liten. Det hade hos dem hent 1 gang att det blev trillinger. Han sa og andre siden ikke hur mange som fått 3 tillbake. Men tanken streifa mig og att kanske ta chansen, nu var det bare ett som øverlevde så trengte ju aldrig ta det beslutet. Ser ut til att det er full invation av norrmen på Nordica. Lykke til allesammen.
apriljente-66 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. februar 2008 Hei alle sammen! Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det er tydeligvis flere her som går til samme klinikk, og til noenlunde samme tid. Hyggelig å ta følge med noen på denne spennende vei. Vel, fredagen var spennende. Fly ned, akupunktur og 3 egg inn! Eggene hadde fragmenter slik at de ikke kunne fryses. Men de var 4-delte og såg bra ut til å sette inn. Så nå i dag er jeg ruger på 2 dagen. Har ikke helt klart å ta det med ro men....Har hatt gjester både i går og i dag, så det har blitt vasket og laget mat...Håper det går bra allikevel. Man skal ikke akkurat stresse, men heller ikke ligge på sofaen ikke sant? Det ble også noen timer i København sentrum.. Litt typisk meg hehe. Helt enig i at uttaket var ganske vondt i forhold til i Norge. Jeg var hoven i hele mageregionen, ømme tarmer, nyre etc, men etter en akupunkturbehandling hjalp det litt. Flere som har litt vondt i nyrene når de tisser??... Så trillingsjansene var små, lilly? Regnet også med det, så jeg tok sjansen. Håper ett av de kan sette seg fast ihverfall.. Blir det til at du velger 3 også? Spennende tider for nye og gamle rugere Ha en fin søndag alle sammen!
Maisen65 Skrevet 11. februar 2008 #19 Skrevet 11. februar 2008 Kjære Apriljenta:-) - har ventet sånn på innlegg fra deg. Vært så spent på hvordan det har gått. Ruger på tre egg da, så spennende. Håper virkelig dette er gangen da det klaffer for deg - det holder med tvillinger. da sikkert ;-) Med meg går at bra så langt, synes formen er like bra som da jeg var gravid i 20. åra - og da kan en ikke klage :-) Det er ei lita tulle vi venter på, så det begynner å komme en del feminine plagg i kommoden:-) Lykke til videre i rugeperioden XXXXXXXXXXXXX Klem
apriljente-66 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. februar 2008 Koslig Maisen, små søte kjoler og strømpebukser er jo såå nydelig! Spennende tid i vente nå, tenker magen er stor. Godt å høre at formen er like bra som i 20 åra. Tenk så mye mer erfaring du har nå også? Tenk at det snart nærmer seg fødselen, og så var det det ene lille egget som overlevde tining og satte seg fast *snufs* Håper du "stikker innom" av og til! klem
lilly01 Skrevet 11. februar 2008 #21 Skrevet 11. februar 2008 Grattis "storrugarn" Det er nog vel vert og chanse. Skulle det bli 3 så finns det mer hjelp att få en vid 2. Dr Magnus sa att det var liten chanse att alle 3 skulle sitte, men den finns der ju. Vi hade nog ikke tagit chansen, men vi er i en speciell familie situation. Mannen min er rullestolsbruker så det skulle nog bli litt før mye før gamle mig. Nu får du ha en masse lykke til i rugetiden, og jag ska hålla hårt, hårt i tummarna.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. februar 2008 #22 Skrevet 11. februar 2008 Hei apriljente:-) Ønsker deg massssssse lykke til med rugingen! Klem
apriljente-66 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. februar 2008 Takk kjære lilly og snøfilla Jeg blir helt rørt jeg. Ser at du har slitt mye for å bli gravid snøfilla. Håper endelig du får det barnet du ønsker deg. Skjønner deg godt lilly når du sier at å ta vare på 3 barn kan bli litt mye når du har en mann i rullestol. Å som jeg beundrer alle kvinnene med ståpå-humør, mot og tæl i denne evinnelige prøverørs-berg&dalbanen... Noen som har lagt merke til reklamen under "kontantstøtte fra første øyeblikk"...såå nydelig stump. Det er jo en slik krabat vi ønsker oss alle sammen Tror jeg blir litt sentimental i alt dette hormonstyret jeg, *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå