Gå til innhold

Vannet har gått - 4 uker før termin...

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende og i natt våknet jeg med intense smerter i mage. De varte i ca 45 min før de ga seg. Det rare var at det var kun på venstre side av magen, rett under ribbeina... Klarte nesten ikke bevege meg. Jeg har også hatt veldig hodepine de siste nettene...

Kl 14 i dag gikk vannet mitt mens jeg satt på do. Etter noen timer på KK med endel undersøkelser ble vi sendt hjem igjen i påvente av sterkere rier. De håper at fødselen starter av seg selv.. hvis ikke blir jeg satt igang i morgen tidlig kl 08.30 pga av fare for infeksjon.

Jeg er bare 36+1 i dag, så her kommer nurket hele 4 uker for tidlig..

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Da er vi endelig hjemme fra sykehuset med verdens nydeligste jente! Vannet mitt gikk 6.feb og siden kroppen ikke startet selv, ble jeg satt i gang 7.feb.

08.02.2008 kl 02.28 (flott dato og klokkeslett??) kom vår prinsesse til verden. Hun var kun 2600, 48cm og 31cm rundt hodet.

Fødsel gikk bra selv om det var VELDIG intenst med konstante rier uten pauser pga igangsetting. De intense riene startet kl 20 og hun er født 6,5 time senere.

Hun hadde gulsot og måtte ligge 2 døgn i kuvøse med lys. I dag fikk vi endelig dra hjem, må kun tilbake til en sjekk i morgen.

Lykke til alle dere andre i Mars klubben ;o) Gled dere masse!!

Tusen takk for alle gratulasjoner ;o)

I dag skulle faktisk min permisjon ha startet og her sitter jeg med en liten prinsesse i min armer. Vi koser oss masse! Vi må forsatt gå på kontroll for gulsot da verdien er litt høye.

Lykke til alle dere med marsbabyer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...