tryllepike * lykkespirer* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hva er dette?? Ikke mye men jeg bruker truseinnlegg og kunne tydelig se at utfloden var litt farget..lys lys lys rosa gul.... noen som har hatt dette?? er det vanlig??
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg har hatt gul utflod..og dagen før IKM var den litt gulrosa faktisk..utfloden forandrer seg når man er gravid,sikkert helt normalt:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 ja håper det. Vet at det er naturlig med litt økt utflod og litt fargeforskjeller, men blir litt paranoid da..hehe. Har ikke noe vondt eller no..kjenner faktisk ikke denne graviditeten noe særlig og er 6+2 i dag. Skal til ul på mandag så får vel vite mer da!!
mammatilteddy Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ca like langt på vei som deg. Opplevde det samme i går! Utfloden var litt gul, kanskje over i det lyselyseoransje. Jeg er livredd for å miste!! Så panisk som jeg var ringte jeg legen min, å hun sa det kunne være helt normalt å va sikkert ikke noe å tenke på så lenge jeg ikkje blødde (rødt friskt blod) eller hadde smerter i underliv/mage/rygg. Da kunne det være begynnelsen på en spontanabort. Jeg har roet meg nå, har lest om så mange som snakker om forskjellig farger utflod.. Vi må bare prøve å tenke på alt som skjer/skal skje med kroppen vår! Og jeg tror nok den sier i fra hvis det er noe som er galt.. En ting jeg trøster meg med er at kroppen støter det fra seg om noe er galt.. Får man en spontanabort er det nok en mening med det.. Dessuten har jeg lest om folk som har hatt små blødninger i 4 mnd uten at det er noe galt! Dette ble jo litt utenom tema også, men det betydde veldig mye for meg å lese meg fram til dette håper det hjelper. Det går helt sikkert fint skal du se Tvi tvi!
mammatilteddy Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 En ting til.. Det er så mange som snakker om ul så tidlig som i uke 5 og seks.. Jeg har også veldig lyst til dette! Men det er ikke vanlig før i uke 17..??
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg har det akkurat som deg, men hos meg stikker det litt i magen også! Jeg skal til ul nå til fredag, jeg både gruer meg og gleder meg!Var på gyn ul for tre uker siden og da kunne de ikke se hjerte (i følge min beregning var jeg da 6+2). Hun mente jeg var kortere på vei eller at det ikke var liv! Så du skjønner jeg har gått rundt å grublet i 3 uker nå! Har hørt det er vanlig med økt mengde med utflod!! Gratulerer så mye med graviditeten!
mammatilteddy Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Det stikker med meg også. Men de sier det er livmoren som utvider seg
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar!!! Jeg har bittesmå stikkninger i magen men det har jeg hatt hele tiden og det er livmoren som strekker seg. Skal til ul neste uke kun fordi jeg har så lyst!!!! Så jeg bestilte på volvat, og nå er jeg glad for det for da får jeg liksom en liten bekreftelse, og de kan nok se hjertet også!! Nei man blir veldig klar over mye rart med kroppen...huff
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Håper du får gode nyheter på Mandag! Og håper å høre i fra deg på mandag og at alt er vel!!! Som regel uroer vi oss uten grunn, men en skal jo høre etter kroppen sin. Jeg har roet ned mitt tempo, da jeg egentlig er mye på farta, og vil gjerne rekke over alt(barn,mann,hus,venner og jobb)! Krysser fingrene for oss!Lykke til!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2008 takk!! Ja jeg skal forsøke å roe ned mer. Har vært mange syke på jobben og stor arbeidsmengde på meg, samtidig som jeg ikke har hatt lyst til å fortelle noe på jobben, så jeg har måttet jobbe litt vel hardt. Gleder meg til jeg kan fortelle, da håper jeg folk tar littebitte gran hennsyn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå