Gå til innhold

Angående feber hos mannen

Anbefalte innlegg

Jeg la inn et innlegg her for et par dager siden angående at min mann hadde fått nesten 40 i feber rett før vi skulle igang med andre forsøk. Det viste seg at det ikke hadde noe å si for sædprøven hans! Ble helt overrasket når de sa at prøven var helt fin. Det hadde visst vært mye verre dersom han hadde hatt så høy feber 2-3 mnd før forsøket (altså nå rakkerne ble laget). Det var en mulighet for at denne kunne bli litt dårligere nå også, men da var det eneste tiltaket at mannen måtte hoste opp 2 prøver. Men det slapp han alstå :-)

Tenkte jeg skulle legge ut dette siden det kan være at noen andre kommer ut for det samme en gang.

Jeg fikk ut 7 egg og fikk i dag vite at 6 av disse var befruktet tilfredsstillende. 4 befruktet med ICSI og 2 med IVF. Har vært litt dårlig etter uttak men er ved godt mot. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136773212-ang%C3%A5ende-feber-hos-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gode nyheter:o)- supert at du la det ut her. Jeg hadde også trodd da at løpet var kjørt for denne gang. Godt man lærer noe nytt..................

Så flott resultat med befruktningen da,mange gode sjanser for et vellykket resultat da;o).

Lykke til med innsettingen!

Ja dettevar gode nyheter :-) På haukeland sa de til megat hvis mannen fikk 39 i feber eller høyere kunne det faktisk hende at han slittet helt å produsere spermier. Kjekt å vite at det ikke ødelegger om feberen kommer så tett oppi forsøket. Takk for info!

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...