Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Og ville dere vært redd for kallenavn som hora etc?
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vel, hørte en liten jente som gikk og sang Nora-hora her om dagen... Men tror generelt at man kan bli mobbet for så mangt og mye, og at det ikke er navnet det kommer ann på - i alle fall ikke for navnet Nora - det er temmelig vanlig nå. Ellers, i og med at jeg kjente en Nora, så er hun slik - blond, veldig søt, men ikke akkurat pen, høflig, beskjeden, sporty.
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 "Min" Nora er herlig, ærlig, mørkeblond, pliktoppfyllende, og glad i idrett:) Og veldig glad i de rundt seg:) Og har forresten aldri blitt mobbet for navnet sitt..
Lejla Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Nei da, Nora er ikke hora. Nora er søtt navn og vanlig sånt. Ikke være mistenkom!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ville ikke vært redd for kallenavn. Nora er en sterk og flott jente som ikke lar seg pelle på nesen.
prebs Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Akkurat som jeg skulle sagt det selv, anonym 11:43!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 De som kaller Nora for en hore, gjør det på eget ansvar. Hun kommer til å ta en grusom hevn, litt avhengig av alder, for eksempel 4 år: skyve dem av husken så de slår ut tennene 8 år: helle saft i ranselen deres 14 år: drite dem ut på nett 25: saksøke dem for æreskrenkelse 40: etter å ha ruget på det i mange år, finner hun en finurlig måte å sørge for at synderen mister både jobb og anseelse, uten at hun på noen måte kan kobles til det
Jannamor Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 hehehe anonym 1525 Tror nokbabyen kommer til å hete nora og dette likte jeg. Jeg tenker både på hora og syltetøy foressten, men det er det 5 mest vanlige navnet i Norge nå, så lite trolig man blir mobbet for det. Jeg forbinder det med Henrik Ibsens Nora. Kan det bli bedre? Ike for meg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Takk for svar! har en bekymring til angående navnet, det er jo ti på topp- er det veldig kjedelig å velge et sånt navn? Tror dere det kan bli harry etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Ikke bry deg om det hvis du liker navnet.
supergyda Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 I tillegg til Ibsens Nora har vi også Nora Brockstedt. Se bort fra Voi Voi - Nora er antakelig den beste jazzsangeren i Norge gjennom tidene. Nora er et knallnavn - jeg tenker bare på sterke, selvstendige og kompetente damer når jeg hører navnet.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Det er så vanlig for tiden at jeg tror hun kan være det meste. Men for 10 år siden hadde jeg svart sterk og utadvent.
ma-85 Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 En datter av ressurssterke foreldre, er min assosiasjon. Skoleflink og driver med idrett. Ellers tenker jeg på syltetøy og hun "dukkehjem"-Nora. Nora kommer nok ikke til å bli "harry" siden det er et innarbeida navn med lang tradisjon i Norge.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Nei, Nora er ikke Hora. Fint navn:) Tora deirmot, eller Thora er litt hora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå