dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ... og da er ikke jeg så dritgrei alikevel, da blir jeg sur og kjip. Jeg dro til en frisør i går, gikk inn og bestilte time til i dag klokken 18.00. Og gikk lykkelig ut derfra og gledet meg til en ettermiddag med noe annet enn bæsjebleier og rot og rydding og maling og flytting. Jeg skulle jo sitte i en stol i to timer, og gå derfra fin på håret, litt gladere enn da jeg kom inn.... det var planen. Glad og fornøyd dro jeg dit i dag klokken 17.45, kom inn døra klokken 17.55 og gjorde meg til kjenne. Damen bak disken ble rar og lang i maska... hmmm dette vet jeg ikke noe om sa hun. så lente jeg meg over disken for å se ned i boka, også har de faen meg viska ut navnet mitt og skrevet en annen kunde oppå! Er det mulig?????????????????????????????? Det skal da virkelig ikke være mulig, de kan jo ikke bare bestemme at jeg ikke skal klippe meg likevel, og de kan ie alle fall ikke bestemme det uten å gi meg beskjed. Forbanna drittbutikk! Jeg valgte å være sånn kjip sur kunde som sa hva jeg mente om det banna litt og gikk. Stilig dame... jeg burde sikkert smile å si at alle kan gjøre feil, men når det står tre nek og skylder på ingen......... da blir jeg sur. hadde de i alle fall hatt en unskyldning, eller at noen sa OI beklager her har det skjedd noe rart, så hadde jeg sikkert ikke frest så høyt, men når de står og smiler og later som de ikke ser meg og sier "Eg vettt'sskje eg... det va'skje eg så gjor det"... da blir jeg fruyktelig sint. Jeg hadde jo gleda meg til å se noe annet enn dette utrolig dølle huset. For sannheten er at jeg ikke kommer meg noen vei til vanlig. Jeg vet man ikke skal klage. Men med dette bekkenet kan jeg ikke gå noe som helst slags sted, og bil har vi bare en av og den står utenfor jobben til dritgreipappan når det er dag. Det vil si at all min tid er inne i huset, det kan man bli lettere tussete av, og da...... da blir man trist og skuffet og sint når dumminger tar far meg frisørtimen min. Jeg er sur og lei meg enda jeg... jaja. jeg trenger jo ikke å klippe meg der i alle fall. de hadde sikkert klippet stygt også, for hun som snakket mest hadde dårlig sveis og grusom lebestift.... ha ha ha ha ha jeg er ikke moden når jeg blir sur kjenner jeg :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Forstår godt at du ble forbanna, jeg hadde klikka i vinkel, hadde iallefall fortalt alle jeg kjenner om at DEN plassen der får en ikke service....Håper du får ordna håret ditt en annen plass snart. En diger klem til deg !!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 hadde du også blitt sint.... å nå ble jeg glad! Jeg tenkte da jeg gikk derfar ta eg sikert bare er fryktelig hormonell når jeg ble så sur, men kanskje jeg hadde lov til det :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ja gjett om du hadde lov !!!!! For en ekkel oppførsel fra de da, kjenner at jeg blir hissig her jeg sitter....Viske deg ut slik og uten en skikkelig unskyldning, nei, de der burde hatt ett kurs i service ja..
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Kjenner jeg koker selv. Jammen hadde jeg klikket også!! Du kan komme å klippe deg hos meg, dritgrei.. Jeg kan stelle og dulle og kan til og med by på fotmassasje! Det er fantastisk når man er tung i kroppen og hormonell i toppen! ;o)
Karomamma Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Grrrrrr!! Noe så UTROLIG irriterende, skjønner godt at du klikka!! Hilsen tante Sofie
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Det hørtes ut som en lykke!!!! Er bare så lang reise for å klippe håret :-)
Maud Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Dumme damer! Jeg hører dialekten for meg når du skriver "Eg vett'sskje". Da høres man ekstra dum ut i følge meg ;-) Hvis de syntes det var kulere å klippe noen andre enn deg eller de fikk inn en venninne eller fast kunde, da kan de i det minste ha vett til å ringe og avbestille deg. Hurra for at du skjelte dem ut - det hadde de fortjent!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 når de ikke kan si ikkje, med ordentlig lyd en gang, og har lebestift fra 1989, vel da blir jeg sur når ikke unskyldningene hagler... det syns jeg nemlig at de burde :-) ha ha.
Plutseliten :) Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Å fy så sint jeg hadde blitt....så hadde jeg blitt skuffet,sur og lei meg. Bra at du skjelt ut de dumme,dumme saksedamene! Håper du får fikset deg på hodet veldig snart
Reveenka Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 "Det va'skje eg så gjor det" - jeg syns jeg hører dem! Så bra at du sa i fra!!! Gubben min pleier å si: Frekkhetens nådegave kjenner ingen grenser... Og ekstra kjipt blir det når dette er en ting du har gledet deg til -ditt lille pustehull. Hjemme med små barn og uten bil - da skal det ikke mye til for å vippe hvemsomhelst av pinnen når månedens gulrot blir nappet vekk foran nesen på deg på den måten! Nei, ny frisør neste gang! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Nå koker det litt for meg også.... For jeg har jo vært i samme bransje i 20 år.... Og det hadde aldri skjedd hos oss. Da mener jeg ikke at det ikke kan skje feil.... vi har satt opp kunder på feil dag eller feil klokkeslett. Men hallo, hvor ble det av at kunden alltid har rett..... Selv om det kan hende at kunden har feil, så kaster vi oss rundt... Forskyver en kunde her og der. Hjelper hverandre det beste vi kan så ikke forsinkelsen blir for stor. Men kunden blir i det minste klippet til nesten samme tid som de i utgangspunktet hadde bestilt. Og da forstår kunden at her setter de himmel og jord i bevegelse for å klippe MEG. Med andre ord, jeg er en viktig kunde for salongen. Og da bestiller de faktisk time hos oss neste gang. For det har ikke hendt at vi gjør en sånn feil med samme kunden to ganger. Så ja du skulle bare gitt dama inn enda mer.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2008 Det verste var jo å se navnet sitt... det var der, for det er skrevet med myk blyant, og det ervanskelig å viske helt ut... og oppå der sto det en annen sitt navn...... fryktelig rart. Men nå har jeg bestilt meg time et annet sted. må riktignok vente ei uke, men det er vel egentlig bare et godt tegn :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Sikkert et godt tegn. De kunne ikke snakke ordentlig, da kan de sikkert ikke klippe ordentlig heller )) Ikke kunne de ta i mot bestilling uten å rote det til. Så Gud vet hvordan du ville sett ut.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2008 ha ha ha ha... for ikke å glemme lebestiften, et kostelig syn! Nei... aldri så galt at det ikke er godt for noe.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå