Gå til innhold

Formiddagstreff, Trondheim?

Anbefalte innlegg

ja.. nej jeg mente ikke å orge noe særlig..men som Zikosu skriver er det greit å vite en ca antall... 3 stk eller 15 stk... for det er kjipt å ikke ha sitteplass til alle... Så ikke påmelding, alle kan jo komme...men bare melde interesse slik at man får et innblikk i antallet! Aldri vært på tulla ficher jeg heller... men kl 12 er lunsjtid for flere enn oss ;O)

Fortsetter under...

har også satt opp et treff 13.feb kl .12....bør nok ha litt mer "orging" så vil nok være best med påmelding,ikke like lett å ha oversikten her og jeg vet hvor kjipt det er om det er noe fullt... :S meeeeen,siden jeg tar meg av "alt" trenger dere bare å sende meg en pers.meld....PS:husk å skrive om det er 13. eller 25. du melder deg på til,for jeg fikser begge... :)

hummmm....tror jeg må utdanne meg/få jobb innen organisering....hehe...

dytt-dytt....vil jo ha med flest mulig.....legg inn påminnelse på mobilen også,så det ikke glemmes for de som skal være med... :P

også et lite tips til de som vil møtes tidligere på 25. treffet,send meg en pm så utveksler vi mobilnummer,lettere å få tak i hverandre i byen da,for jeg er ikke heeeelt sikker på når jeg er ferdig på sykehuset og inne i byen liksom... :)

Annonse

alle i tråden her har meldt seg på faktisk...hehe...pluss et par til....men hvordan er det med interesse for å være med på for/ettermiddags den 25. da???er et par her som har meldt seg på begge treffene og det er kjempebra...kjekt å treffes fler enn en gang... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...