Gå til innhold

Formiddagstreff, Trondheim?

Anbefalte innlegg

Noen flere som føler at dagene kan bli lange fram mot Mai...?? Har nettopp blitt 100% sykemeldt, men tror det kan bli litt vel mye pc/tv etterhvert... Flere som er sykemeldte, eller som av andre grunner er hjemme på dagtid, som har lyst til å treffes?? Eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136772845-formiddagstreff-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra at det er flere av oss - ikke det at jeg syns det er bra at dere er sykmeldte da...... :-) Men hadde jo vært greit å "kjede" seg sammen! Skulle man bare lagt ut et forslag til formiddagstreff på BIM-treff-sida da eller? Så kan folk komme med forslag om tid og sted? Eller er det noen av dere som har noe ønske om tid/sted så er det jo bare å legge ut? :-) Syns selv det hadde vært fint om det ikke blir 1,5 måned til liksom... :o)

ja! Formiddagstreff er bra! Ettermiddagene går så fort syns jeg..

Jeg har bare ehlt dilla på den moccakremen de har på dromadar..men det er jo en forholdsvis liten cafe... så kanskje bedre å velge et litt større sted.... en eller annen jordbærpikene eller bari... eller noe?

Annonse

Hadde heller aldri hørt om stedet... :-) Men hvordan er det der da, lønner det seg å bestille bord, eller satser vi på å få plass til alle som kommer uten å gjøre det?? Påmelding? Høres så greit ut å bare møte opp syns jeg da, men det er vel i grunnen bare fordi jeg syns det høres ut som myyyyye organisering med påmelding +++......... Men som sagt, jeg aner ikke hvor stor pågangen på stedet er... :-D

er ikke noe prob med påmelding og sånn...for noen som liker å ta seg av sånt,vel å merke...jeg har satt opp et treff 25.feb,både for- og ettermiddags og de som vil være med melder seg bare på ved å sende meg en PM...så reserverer jeg bord,bedre det enn å ende opp med å sitte 10stk rundt et 4mannsbord...men hvis interessen for 13.feb er stor så kan jeg godt organisere det,vil gjerne være med selv også...(april-term jeg da,men...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...