Gå til innhold

på ultralyd i dag!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

:) endelig kom dagen vi hadde ventet på... Vi skulle få en før premiere på hvem som er inne i magen. Å det er jo alltid like hyggelig. Selv om jeg har gjort dette to ganger før blir jeg like foundret over at det vokser ett lite fantastik menneske inne i meg, ei lita tulle kunne jordmor fortelle. Så nå starter navnekampen hehe...

det som er litt rart denne gangen er at jeg teller ikke uker på samme måte som jeg gjorde de to andre gangene. Nå bare gleder jeg med helt vilt til å se hvem det er som er der inne. Og kunne kose meg med amme tid og hjemme rot!! Jeg vet jo hvordan det blir.. Ingen overskudd til noe som helst. Annet enn og sitte på kafè sammen med andre mødre, fortelle hva det lille nurket kan og ikke (med VELDIG fokus på hva de kan:) )

Vogna er bestillt.... Skal jo ikke være noe enklere der enn med navn. Så viste det seg at den måtte lages på fabrikken.. Skjønner ikke detta jeg, ingen andre som vil ha en offwithe emmaljunga vogn.... Skal alltid være spesiellt når ett nytt menneske kommer til!

Så nå skal det handles inn seng (har heldigvis vogge som jeg kjøpte sist) og kommode osv osv.....

Jeg gleder meg.. Halvveis nå, "bare" 20 uker igjen! Kjenner på meg at dette blir ei snill lita tulle!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...