Gå til innhold

Begynner noen av Bærumsmammaene å bli klare for et nytt treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med tirsdag eller torsdag? Må en liten tur til kiropraktor på onsdag for å knekke opp ammeskulderen:) Vi kan jo møtes samme sted som sist - så ut som et sted med mange barnevogner......

Ble så utrolig gira da Anni sendte meg mail ang treff så nå har jeg lånt meg en maskin mens vi er på besøk:)

Fredagen er vi 100 % klare for treff, torsdagen er litt avhengig av hvordan det går i forhold til guttene (de må leveres i barnehagen i byen, og det er ikke alltid like enkelt i forhold til mating, stell ++ når man er alene) i og med at mannen er i utlandet og ikke hjemme før den kvelden.

Jeg blir veldig glad om fredagen passer for dere andre, og om det selvfølgelig er flere som slenger seg med. Vi er veldig klare for å treffe flere januar mammaer med bebiser:)

Koz Cam

Hei hei alle sammen.

Jeg fikk lillegutt, Jonas, på onsdag og kom hjem i går. I dag er Sander syk (på legevakten med pappa akkuratt nå, så vi vet ikke hva det er, men tror han har fått influensa.....)

Vil veldig gjerne bli med på et møte, men må se ann Sander først.

I'll let you know :)

Annonse

Dere trenger ikke å flytte treffet for meg...men veldig hyggelig tanke:)

Hvis det ikke blir treff denne uken så er vi gjerne med til uken. Kan alle dager bortsett fra mandagen da det blir ny tur inn til Ullevål med Aleo. Kjenner jeg oss rett i forhold til å komme oss ut etter mating og stell..så rekker vi vel kanskje å komme oss dit til 12:30 tiden...men det får vi se ann.

Har fått ordnet med telefonen slik at jeg får logget på nett nå:) Så da klarer jeg å holde meg litt oppdatert:)

Håper det står bra til med alle sammen.

Koz Cam

Hei jenter!

Alt bra her! koser oss masse, ... og skal si det er lyd i schnuppa!

Neste uke passer veldig bra for oss også! ser at denne uken også går alt for fort! hva med tirsdag eller onsdag neste uke?? så trener jeg på diskret mating i mellomtiden!

Blir veldig hyggelig å treffe dere igjen!

Anette

Jeg blir med neste gang - er ikke flink nok i diskret mating enda... ;o)

Eller så er sannheten at jeg får besøk av en niese fra Trondheim, hun planla allerede i sommer at hun skulle komme på besøk for å hilse på fetter eller kusine i vinterferien, og den er nå til uka.

Vi skal kanskje flytte oss over til dinbaby etter hvert? Vi er vel ferdigfødt alle sammen nå?

Annonse

Hei jentene!

Veldig hyggelig lunch i dag! og ikke minst veldig skjønne gutter dere har!

Kanskje jeg kan på tirsdag!

min mail adresse er

[email protected]

Ha en fin kveld.

:)) Anette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...