pandrus Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Om 8 dager kan jeg bytte ut nattevåk pga smerter og sure oppstøt med amming og babygråt :-) Er jo ikke så overbevist om at jeg går over til en bedre tilstand i fht. mengde søvn per døgn, hehe, men det er da mye mer koselig (og stressende) med babyer. Kanskje jeg endelig klarer å forstå at der faktisk er to. Og nettene der jeg er våken flere ganger per time og ligger våken i flere perioder på et par timer kommer jeg ikke til å savne!!! Da vil jeg heller sove 4 timer i døgnet å faktisk ha god søvnkvalitet disse timene. Nå må jeg vel se til å få i land de siste forberedelsene, uff, det er tungt på slutten, selv om det ikke er mye det dreier seg om. Vil benytte anledningen til å takke alle brukere av dette forum for alle råd, tips og felles sjebner jeg har fått ta del i disse månedene siden jeg fikk vite at der var to. Det har vært til uvurderelig hjelp og støtte. Lykke til videre alle sammen, det kan synes langt unna, men plutselig er dagen der da svangerskapsproblemer er lagt bak seg og nye bekymringer kommer til:o)
bøllefrøene Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 så bra. skjønner at du gleder deg!! rart å vite at en natt ligger du der våken med vondter og natten etter med to barn. sprøtt. hvilken uke er du i???
pandrus Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Er i uke 36.4 i dag, da er jeg i uke 37,5 ved KS, altså 2,5 uke før termin. Barna regnes ikke lenger for premature ved det tidspunktet, og veksten har avtatt nå slik at det er nok liksågreit for dem å komme ut å få morsmelk som å være inne i min livmor med avtakende morkakefunksjon )
bøllefrøene Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 så bra!! flott at de har vokst fint og at du har klart å bære de så lenge!! lykke til!!
Sol med 2! Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Det må være deilig, ja. Er selv "bare" i uke 24+4, men har hatt en dårlig dag, så jeg må si jeg misunner deg. Lykke til ;o)
Pluttiplutt Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 så flott:) har holdt ut ganske lenge du da, hvor store har de blitt nå? blir spennende å høre fra deg når de er her. og sure oppstøt kommer du aaaldri til å savne, uansett hvor trøtt du er i natteammings perioden.får prøve å sove der du kan mens de sover:) lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå