Gå til innhold

partner ikke velkommen til JM :-(

Anbefalte innlegg

Skal på gruppetime til jm, og fikk beskjed om at partner'n min ikke var velkommen! "nei for da blir vi så mange sjø" svarer trønderdama.

Lurer av og til hvilket årstall vi lever i jeg... Dette barnet er da likemye hans og det er jo ikke slik at partner'ne vår er 3 år og krever masse oppmerksomhet. Er det ikke bare å finne et større rom ev. flere stoler????

Flere som har fått den beskjeden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136772211-partner-ikke-velkommen-til-jm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har ikke vært til gruppesamtale..

Men hvis du ikke er fornøyd med dette kan du jo bare bytte jordmor? Jeg gikk tik privat jordmor sist gang (veldig fornøyd) og mannen var med på nesten alle kontrollene. Hun spurte faktisk etter han de gangene han ikke kunne bli med!

Hehe det er lettere sagt enn gjort. Kommunen her har jm dekning til ca 40% av de fødene, og ingen private aktører. Så man er heldig om man i det hele tatt får jm.

Har jo aldri møtt jordmora så kan jo ikke si at jeg er missfornøyd, bortsett fra at jeg ikke fikk ha med meg mannen min...

Er dette i Tr.heim?

Grunnen til dette (tr.heim) er at det er en samling for gravide som skal føde rundt samme tidspungt. Masse dame-ting som skal tas opp, og de har vel erfart at det er bortkastet tid for mennene å være med.

Du kan vel ha med mannen din neste gang da, for da har du vel time alene med JM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...