♣ Christiane ♣ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei Tenkte bare jeg ville dele en erfaring til de som måtte være interessert. Grunnet mannens særdeles få svømmere så hadde vi ved første icsi i mai 2007 det som kan kalles en svært dårlig sædprøve. Heldigvis holdt det til å befrukte 7 egg, men det var nok mest flaks. bestemte meg etter dette å fore min kjære på sink og selen i tillegg til at han alltid tar Omega 3-6-9 B vitamin og calsium, magnesium. Hadde uttak i forrige uke, og da sa laboratoriet at prøven var kjempebra i forhold til sist gang, og at det faktisk hadde vært mulig å klare det selv på en god dag. Jeg ble helt paff, og selvfølgelig var det nå min tur til å ha litt uflaks, kun 3 modne egg og kun ett som ble befruktet og kunne settes tilbake, men men . Uansett så vet jeg at vi nå ihvertfall kan prøve litt på egenhånd mellom forsøkene og faktisk ha en sjanse, selv om den ikke er så kjempestor. Ikke værst med tanke på at min mann har hatt dårlige svømmere hele sitt liv, og ikke hatt effekt av hverken hormonkurer eller annet som legevitenskapen har foreslått. NB: husk at vitaminer osv må tas i minimum 3 måneder for å gi noen effekt iom at det tar så lang tid for kroppen og produsere helt nye sædceller fra bunnen av.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Takk for nyttig info !! Mannen min hadde dårlige prøver 2 x men siste 2 har vært gode. Mengden er ikke blitt noen endring med bevegeligheten er bra. Han har spist zink og ellers vanlig multivitamin. Og han har kuttet ut tabletter for hodepine som Pinex og Ibux - bruker kun Paracet ved behov. Jeg hadde også få egg kun 2 st ut og bare 1 ble befruktet. Ruger i spenning på dag 7 :-) Du er vel omtrent i samme farta ? Lykke til videre !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå