Pluttiplutt Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har tenkt på deg i dag, det var i dag du skulle til konsultasjon ikke sant? Klem klem og enda en klem
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Heia... Jeg var hos legen idag, og jeg ble vel egentlig ikke noe særlig klokere. Hun strevde ganske mye med å finne hjertelyden, men fant den til slutt... da skal jeg love deg at jeg ble lettet. Hun mente at det lureste var å la det døde fosteret bare være der inne. Det ville krympe sammen og komme ut ved fødsel. Det var toeggede tvillinger med en ganske tykk skillevegg, så faren for infeksjon er sannsynligvis ikke til stede. De mente også at siden det døde fosteret var så mye mindre enn det andre, så hadde det vært sykt. Da ordnet bare naturen opp på sin måte. Nå har jeg nesten klart å legge det bak meg, og er bare utrolig glad for at det er et friskt og livlig barn igjen. Nå jeg kjenner de små sparkene, svulmer hjertet mitt og jeg blir stolt av vårt lille barn som er igjen der inne.
* vannmamma * Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Du viser en "stor" og moden reaksjon på denne dramatiske omveltningen og er et godt eksempel på hvor utrolig tilpasningsdyktige mennesker er når situasjonen krever det. Det er godt å høre at du føler slik glede over det friske barnet som spreller inni deg. Lykke til videre!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Helt enig med vannmammaen over her. Du viser en fantastisk stor og moden reaksjon på det som har skjedd. Du er veldig sterk Mange ønskninger videre om hell og lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå