Gå til innhold

Noen her inne som er Tupperware konsulenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare vet en del om produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var det for noen år siden så det spørs da... Hva lurte du på?

Skrevet

Om det er noe spesielt du kan anbefale? Som er helt topp! Skal ha et party snart og må jo selvfølgelig kjøpe noe, men gidder ikke kjøpe noe som blir stasje inn i skapet bare. For det er jo pokker i meg dyre ting! Jeg har jo noe fra før. Ekstra plus har jeg, som jeg bruker til å dampe grønnsaker og fisk i microen. Har du noe andre tips til hva den kan brukes til?

Skrevet

HMm har jo det aller meste jeg da :¤) Og bruker det. Men jeg er vel spesielt glad i boksåpneren, vinåpneren, microkannen, servofix, ultraplus-formen (veldig dyr da!!!), grønnsakstapperen (bruker når jeg steker kjøttdeig, helt unik), kaketinen, fridgesmart...

Tja, dette var noe ihvertfall. Det har sikkert kommet mye nytt siden jeg holdt på med dette da. Det er sikkert flere her inne som kan anbefale sine favoritter.

Kommer ikke helt på hva ekstra plus er? Er det den serien med microkanner/former?

Skrevet

Jeg elsker påleggsboksene jeg. Ikke så dyre og man trenger alltid en slik liten boks. Lage barnegrøt i, oppbevare div.pålegg, matboks osv.

Genialt å ha til taco da man kan ha en boks til paprikaen, en til løk osv. Så tar man bare lokket på når man er ferdig å spise.

Ellers har de en slik isform som barna kan lage saftis i. Greit å ha til sommeren.

Skrevet

Jeg har en sånn isoduo servofix, men husker ikke hva den brukes til??

Skrevet

isoduo servofix, er det den med hull i bunnen i innerste bollen? Sånn serveringsserie? Bruker den til å servere mat i jeg. Men de sa den kunne brukes til å feks dampkoke fisk o.l., uten at jeg har prøvd det.

Jeg vil anbefale boksåpner, potetskreller, matboks, og ultraplus. Er hvertfall de jeg bruker mest :)

Skrevet

Til vanlig bruker jeg den til pannekaker og til å servere druer i, men jeg har også kokt grøt i den, bare for å prøve det og det gikk an!!! Og så kan du selvsagt dampe fisk i den da, og lage bønnespirer for de som liker det.

Skrevet

Jeg har en osteklokke/boks men det er ikke en ost som til dags dato har passet oppi.he,he.Kjøpt for flere år siden.Blei det eneste jeg har da..

Gjest irismor
Skrevet

Det som jeg bruker aller mest fra tupperware er potet/rotskrelleren (den grønne med langt skaft), løkkutteren (et absolutt must, ingen flere tårer), bakeunderlaget (veldig praktisk) og kjevlet.

Skrevet

Løk-kutter? Hørtes kjekt ut, den kunne jeg tenkt meg ja! kan noen invitere meg på party snart tro???

Kanskje ingen som tør siden jeg selv har solgt TW...?

Skrevet

Mamman til 3 lykketroll !

Du må gjerne komme til meg :-) Velkommen skal du være... Men du bor kanskje litt langt unna ?

Kan du fortelle meg hvordan du kokte grøt i den isofixen? Jeg brenner alltid grøtenuansett hva pokker jeg gjør, så det kunne jo vært kjekt å lært åssen jeg brukte den da hehe!

Så skjønner jeg jo at jeg bare må ha meg en ny boksåpner hehe!

Skrevet

Takk takk, litt langt å kjøre kanskje, he he.

Guri, det er jo så lenge siden jeg kokte den grøten... Mener jeg kokte den opp på plata, helte det over i servofix og pakket hele greia inn i et stort teppe/håndduk. Tror det sto i ca 1-1 1/2 time på benken. Men, obs obs, må ikke stå så den blir for kald heller, da blir den ikke ferdig.

Boksåpneren er helt topp den! Men husk at det ikke skal være kjøpepress da!!!

Skrevet

Oki, men da er du ihvertfall invitert hehe!

Da skal jeg jammen prøve det... jeg elsker grøt, men hater å lage det....

Neida, vet det ikker er noe kjøpepress, men vil jo gjerne kjøpe noe når jeg først har et party :-)

Skrevet

He he, får ta det en gang jeg tar turen over Dovre... (Bor midt i landet)

Det var med et lite hefte på servofix den gang jeg fikk den, du kan jo høre med hun som kommer til deg? Mener det skal være flere tips der.

Skrevet

Boks opner trenger du ikkje kjøpe for det er takkegave i februar!! Evt spacemakere. Er konsulent............. Driver i Telemark hvis det er nokon som trenger noko!!

Laukhakkaren er også bra, brukar den veldig ofte, quick chef er laukhakkaren i stor utgave og den brukar eg til veldig mykje, kan piske krem i den au for det er visp med. Evt quick shaker, kan piske krem i den au, eg brukar den når eg skal ha omelett feks for den slår hvitten kjempe lett. Slikkepottane er eit must, både den store og den lille.

Skrevet

Mitt yndlingsprodukt er MicroPlus kannen. Bruker den så og si hver dag. Bruker den mest til å koke poteter. 1 min pr potet så er de ferdige. Og de smaker akkurat likt som om du koker de i 20 min Også andre grønnsaker, eggerøre kan du lage i, steike bacon (!) i mocro og det blir sprøtt og godt. HELT SANT. Har testa ut selv.

Er konsulent i Bergen, så om du trenger noe er det bare å skrie ut!

Skrevet

oi, her var det mange gode tips! Tror jeg kommer til å bli blakk om jeg skal ha det partyet hehe!

Skrevet

Steker alltid bacon i micro-plus jeg. Har gjort det i 7 år så det kan jeg garantere er sant! Og den er uunnværlig til bearnaise, og andre sauser der du starter med å smelte smør.

Nei, nå må jeg se å finne meg et party altså!

Skrevet

Mamman til 3 lykketroll!! Bor du i Telemark??? Gjer du det så tar eg turen til deg eg, mange fine vertinnegåver framover nå!!

Skrevet

hvor holder du til Mamman til 3 lykketroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...