Gå til innhold

Til alle kommende "hot singel mammas"!

smil =)

Anbefalte innlegg

Du må vite at du er veldig sterk og tøff! Selv om det er mye sinne ute å gå i forhold til barnefar at du nesten glemmer at du skal bli mamma. Du kommer til å få en nydelig gullklump! Ja, det er utfordrende å bli mamma og hakke mer utfordrende som alenemor.

Jeg er mamma til en nydelig datter på 4 mnd :) (måtte bare stikke innom siden å se hvordan dere hadde det:) Gikk igjennom svangerskapet alene og starten alene, men det er ikke synd på meg ;) Jeg fikk gull gaven til slutt! Var som å løpe et maraton uten støtte og snubble litt på veien for å ende opp med gullet!

Det er veldig lov å bli sint å frustrert på bf! Mange av dem er noen store tullinger, men det var vi som lå med tullingene ;)

Mange tanker som surrer rundt i hodet under svanger skapet og mange tårer. Det er veldig lov og nødvendig, men tiden legger sår. Når du får nurket ditt og mnd går litt så forsvinner bf i bakgrunnen.

Må løpe, lykke til med svangerskapet!

Spørr om det er noe du lurer på, av juss sørsmål, økonomi, omsorgsdeling eller bare noen å snakke med! Bye

Fortsetter under...

Bare hyggelig, jeg vet akkurat hvordan det er selv. hehe og det er fort at denne siden blir en klage side. Det er godt å ha et sted å få "tømt seg" og møte folk som forstår din situasjon, men det er godt å tenke forover på hvor bra det kommer til å bli hehe.

Beste er å klare å skille sine/frustrasjon/evnt. kjærlighetsorgen til bf og barnet. Prøv å gled deg til barnet kommer! =)

Unn deg tur i butikken og kjøp en bitteliten baby body :)

Lover ingen dans på roser, men mye smil, latter og hardt arbeid :)

Annonse

Tusen takk Michelleg :) Snilt sagt, jeg gjør så godt jeg kan. hehe kan ikke gjøre bedre enn det ;)

hehe jeg vet jeg egentlig ikke skal rusle her inne... men måtte bare inn å si hei til dere ;)

Dere må glede dere! Det er toppers å bli mamma, ja verden blir forandret og det er mer arbeid enn du kan drømme om, men et smil eller en klem varmer hjertet så vi orker litt til =)

Hva venter dere? (om dere var like nysgjerrig som meg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...