Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Var på tidlig UL 6+5 og så et lite nurk med et lite hjerte som SLO... jeg ble helt på gråten. Har vært så nærvøs for at ting ikke skulle være i orden, i.o.m at jeg nesten ikke har symptomer. Terminen ble akkurat det jeg hadde beregnet selv Nå må jeg bare krysse fingrene for at det går bra denne gangen...
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer!!! Er det ikke herlig å se det bitte lille hjertet slå ) ' Lykke til videre!
Coma Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer med vel overstått UL:-) Det er virkelig en fantastisk følelse å se det lille hjertet på skjermen! Når du har sett hjertet skal det mye til at det går galt:) Lykke til videre!
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Takk for det, ja det var virkelig fantastisk
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer med det bankende hjerte :-) Jeg hikstet når jeg fikk se det lille hjerte for første gang. Hele meg ristet og jeg satt bare å holdte for øynene og sa unnskyld!! Har vel aldri sett noe så nydelig noen gang jeg tror jeg ;-) Bare vente til du har kommet enda lengre og får se noe som ligner på et barn der inne. Sterke følelser i sving ja....
Mira* Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Så fantastisk kjekt! Gratulerer så mye. Nå er det temmelig sikkert at det vil gå bra! Jeg har termin i dag...eller dvs i går, for nå er klokka 2 min over tolv. Gleder meg sånn til å se den lille! Lurer på om jeg må vente mye lenger nå. Lykke til med spiren! Jeg gir lyd når det har skjedd noe her. :-)
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 hei Mira Så spennende.......... jeg synes tiden har gått så fort for deg, men det er sikkert fordi jeg holdt med borte fra BIM i 4-5 måneder. Gleder meg virkelig til å høre fra deg når lillegutt er født Lykke lykke til med fødselen, Mira*, det klarer du bra! Klem M
skatten kom i mai :) Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 har venta på oppdatering fra deg så nå var det kjekt å lese at du har fått sett hjerte slå ... lykke til videre med svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå