Gå til innhold

Mensen for første gang mens jeg gå på reductil..


Prøve"røra"2014

Anbefalte innlegg

Huff.. jeg pleier å bli sååå søtsugen når jeg har mensen. Har klart å holde meg unna søtsaker mens jeg går på reductil (foruten litt kos på lørdager), så håper reductilen hjelper på søtsuget selv om jeg har mensen også..

 

Klarer man å gå ned like mye selv om man har mensen? Syns jeg har lest så mye om det her inne, at folk har mensen osv. men ikke fått med meg om den har noen innvirkning på slankingen.. Dumt spm. kanskje, men jeg tar sjansen på at det ikke finnes dumme spm. bare dumme svar..=P

 

En ting til.. Når jeg danser på dansematten, kan jeg kalle det trening? Hehe hadde vært fint, da jeg ikke kommer meg på treningsstudioet alle dager jeg vil.. Å det ikke alltid er vær til å gå tur i..=)

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat ferdig med mensen jeg nå da, men første mensdag måtte jeg bare ha en sjokolade! Men det var mye fordi jeg har så sinnsyke menssmerter at jeg bare måtte ha noe får at jeg syntes så synd på meg selv hehe. Gikk ikke ned så mye denne uken nei, men vet ikke om det har sammenheng med mensen da, for jeg har brukt reductil i bare 14 dager.

 

All rørelse er trening vet du ;) Går ikke på treningssenter jeg heller, men har trimsykkel hjemme som jeg sitter å tråkker på om dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...