Gå til innhold

flere som er 14 uker på vei og ikke kjent liv enda?(2.gangs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli stressa,kjente liv på denne tiden sist.hadde liksom ventet meg å kjenne det tidligere denne gangen.

har ikke vært på tidlig ul eller hørt hjertelyden.synes det er skummelt å gå å ikke vite noe :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangs så jeg kjenner ikke til dette så godt. Men er straks 14 uker på vei og tror ikke jeg har kjent noe.

Tatt ul så jeg vet hjertet slår, men ikke kjent noe liv selv.

Tar ikke det litt lenger tid enn 14 uker?

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 14 nå, og har tatt UL to ganger. Jeg har sett med egne øyne at hjertet slår og at babyen holder på noe veldig; sparker, bokser, "klapper" og snur på seg. Kjenner imidlertid INGENTING hvor hardt jeg enn forsøker, så jeg kan love deg at det ikke er noen sammenheng mellom opplevd og reell aktivitet! Nå er det riktignok mitt første også, men du trenger i hvert fall ikke basere noen bekymring på at du ikke kjenner noe. Jeg er sikker på at alt er kjempefint :-) Lykke til!

Skrevet

Glemte en ting: Kanskje du burde "unne" deg en UL før den du er satt opp med i uke 18 hvis det blir sånn at du tenker så mye på det at det går utover humøret? Selv om det er litt dyrt, kan det være verdt det for å roe ned en stakkars mamma ;-)

Skrevet

Jeg er første gangs fødende, og er i uke 15 + 5 ingen tegn til sprell i magen enda.. Men har kjøpt meg doopler på nettet så vi koser oss med hjertelys istedenfor. VELDIG betryggende! Er jo ikke alle som kjenner liv tidligere fordi om man er 2 gangs fødende da... Ta tiden til hjelp, så føler du nok noe snart :)

Skrevet

Hva har du kjøpt Lykke Blomst og hvor? Høres ut som noe jeg har lyst på :)

Skrevet

hei. Jeg er også 2 gangs og sist hadde jeg en svangerskaps dagbok der jeg skrev fra uke til uke. Der stod det i uke 12 at jeg kjente mye liv fra den lille og jeg husker det godt også. Nå er jeg 15 uker og tror jeg har kjennt liv et par ganger men er ikke sikker.Jeg er også bekymret for dette men mange sier det er forskjell på svangerskapene og at men ikke skal sammenligne så mye, men det gjør man automatisk uansett. Det var en som sa til meg at den kanskje er jente denne gangen (jeg har gutt fra før). Krysser fingrene for både deg og meg :)

Skrevet

Jeg er 2. gangs og 14 uker på vei i morgen. Har fortsatt ikke kjent liv jeg heller. Har tatt UL og sett at der er ett lite hjerte som banker. Sist var jeg mellom 18 og 19 uker før jeg kjente noe. Tror det er mer uvanlig enn vanlig å kjenne liv så tidlig :)

Skrevet

Kan man få kjøpt sin egen dopplermaskin?? Hvor i all verden får man kjøpt en slik?

Thea

Skrevet

Jeg er i 13. uke nå og 2. gangs. Sist kjente jeg liv i uke 10, men nå har jeg ikke merket noenting. Har vært på 3 ul, og fikk forklaringen sist... Jeg har morkaken liggende i fremveggen (den ut mot magen), og da er det MYE vanskeligere å kjenne spark o.l.

Kost på deg en ul hvis du er usikker ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...