Gå til innhold

Hvordan går det med dere mammatiltussetroll?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hektiske dager.

Vi har hatt omgangssyken alle sammen. Theo og Hennie har hatt den tre ganger, Leni to ganger og vi andre en gang. Så har vi hatt influensaen alle sammen, jeg har hatt urinveisinfeksjon tre ganger og pappaen har hatt bihulebetennelse. Da jeg kom inn til legen tredje gangen med uvi, spurte legen om jeg stresset masse. Og ja, i det siste har det vert utrolig masse stress. Så han mente jeg burde stresse ned, og da begynte jeg å gråte, for hvordan i all verden skal jeg stresse ned. Og da jeg gjennom snørr og tårer, og lettere hysterisk, hadde stotret fram forklaringen: med tre kronisk syke barn, Theo med CF, møter med NAV, møter med husbanken, møter med bestillerkontor for det ene og det andre, timer til leger og alle som blir syke samtidig, så såg legen også lettere fortvilet ut. Antageligvis for jeg brukte for lang tid og det var lang kø på legevakten. Men jeg fikk nå resepten min og forlot lokalet ganske så flau...

Og det blir ikke mindre stress i tiden fremover. På fredag kommer et team fra kommunen for å se hva som kan gjøres med huset vårt for å tilpasse det til Theo. Leni skal på ny kontroll på tirsdag, hun legger ikke nok på seg. På onsdag legges Theo inn på barneklinikken på Haukeland, og han skal være der til fredag. Mandag legges Leni inn, da skal hun gjennom reflukstesten. Hun er ferdig tirsdag. Onsdag skal vi ha informasjonsmøte i barnehagen, da kommer et CF-team fra Haukeland for å informere om CF til de som skal ha kontakt med Theo (som barnehagepersonalet, helsesøster, fysioterapauten, flere fra bestillerkontorene, en fra NAV osv)

Og det er bare det som skjer denne og neste uke... Håper det roer seg litt etter påskeferien. Vi skal heldigvis ha lang ferie. Slappe av og kose oss.

Oi....Merker jeg leter veldig etter ord nå. Dere går jammen igjennom mye på en gang! Håper dere får mye hjelp utenfra, for dette hørtes i overkant ut synes jeg!!

Og må bare kommentere legen din!!!! Hva i h****** var det for noe?!?!?! Han burde da latt deg snakket mer om det og kanskje til og med tipset om noe/noen som kunne hjelpe...?? Jeg er rett og slett sjokkert jeg!

Håper virkelig ikke resten av helsevesenet dere må forholde dere til er på samme måten!

Sender deg en god klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...