Gå til innhold

undersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest junemor85

heia:)

noen som kunne tenke seg å bli undersøkt av legestudenter. jeg ble undersøkt i går av fire kvinnelige legestudenter deriblandt ei som har jobbet flere år som jordmor. alle har fått lisens og har taushetsplikt.

de lytter på hjertelyd, måler symfyse, måler ødem og kjenner på livmor og barnets stilling. de er veldig flinke og det er helt ufarlig å være med.

de trenger gravide som de kan 'øve' seg på og jeg var den eneste gravide i byen de visste om.

jeg lovte derfor at jeg skulle informere videre til dere slik at dersom noen kunne tenke seg å være med på dette så er de evige takknemlige.

jeg skal tilbake til dem om et par uker igjen og jeg ser fram til det- vi hadde det kjempe artig.

jeg tar med et kontakt-ark på treff i morgen men dersom noen ikke skal dit og kunne tenke seg å stille opp så skriv dere på her.

navn, alder, termindato og telefonnummer- evt send det til meg på epost- [email protected]

det er for en god sak:) still opp- still opp:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136768629-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes jo spennende ut :) Og ikke minst å kunne være til hjelp for de som skal bli de nye legene våre i årene framover. Jeg er egentlig veldig positiv til å kunne være med å bidra på sånne ting, alt for at de skal ha mest mulig erfaring med forskjellige ting før de kommer ut i den "virkelige" legeverden :)

Ta med skjema i morgen ja :) Det blir bra :)

Gjest junemor85

ja det var det jeg tenkte og når jeg takket ja:)

man kan jo ikke bli god i noe uten å prøve seg fram og å også skaffe seg erfaring. pensumbøkene gir deg kunnskap men ikke praksis...

de ble veldig takknemlig for at jeg ble med men alle gravide er jo forskjellige og har hatt forskjellige svangerskap så det kan jo være greit for de å møte noen fler:)

kjempe bra med positiv respons:)

da tar jeg med skjema i morra:)

Hei! Jeg kan godt stille opp :) Skriver meg opp på treffet imorgen. Tar forresten med ei til som er gravid og har termin uka etter meg! Hun heter Elise og er veldig koselig. Møtte henne og ei til på kafè tidligere på treff for oss som har termin i juni/juli.

Gjest junemor85

flotters:)

jeg var på føden- lå i en fødeseng faktisk. kan tro jeg følte meg litt malplassert;)

de viste meg inne i skapene, maskiner og hvordan sengen kunne reguleres osv.

også viste de meg miljøstua samt andre rom- fikk en liten omvisning.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...