Gå til innhold

At det går ann, nå ble jeg lei meg :-(

Prinsessemor

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr. 3 og har termin ca 12.10, vi har prøvd i noen mnd. Har bestandig ønsket meg vårbarn, men sånn har det aldri blitt. Foreldrene våres vet at vi prøver og i sted så spurte mamma om hun skulle sette bort den store vogna og rydde bort babytøyet som hun har hjemme, og da sa jeg at det trenger hun ikke for hvis alt går bra så kommer det en ny baby i oktober, og gjett hva hun svarte: å nei ikke i oktober, er mye bedre å få på våren for det har jeg fått" fy å skuffa jeg ble, skjønner jo at det kanskje ikke er like stas med nr. 3, men hun kan da ikke si sånn. Kan jo ikke ta abort for så å bli gravid til sommeren igjen for å få et vårbarn. Nei får håpe hun sa dette uten helt å mene det, men ble veldig lei meg :-(

Klem

Fortsetter under...

Uff da - det var sikkert ikke sånn hun mente det. Av og til kommer ting litt feil ut og blir ikke oppfattet sånn som en hadde tenkt. Hun ble sikkert glad på dine vegne - og det kommer hun nok til å si også - bare hun får tenkt seg om :-)

Gled deg du - og ikke tenk mer på det:) Høstbarn er like fint - da er de større når våren kommer og man kan være ute. Det syns iallefall jeg - som har en født i november og en kommende i september.

Nei hun mente det nok ikke slik, hun ble nok litt paff siden jeg sa det så direkte, men hun har en tendens til å si ting på en dum måte og det går jo ann å tenke litt da, men det er jo sånn hun er, hun er verdens beste mamma og mommo utenom det da.

Jeg får snakke litt med henne etterpå.

Gleder meg, men litt skummelt med 3 stk. ;-)

Klem

• 2 uker senere...

Kjære deg!

Jeg har fått barn i oktober og i mai, og mener uten tvil at det var mye mer lettvint å få baby i oktober!! Hun som ble født i mai fikk en VARM og slitsom sommer, stakkars... Det tar som kjent litt tid for en nybakt mor å hente seg inn etter en fødsel, og komme inn i rutiner i forhold til amming, soving o.l. Hele sommeren gikk liksom med til det...

Så for min del ble den første sommeren med oktoberbarnet mye mer trivelig! Jeg fikk på meg sommerklær og bikini uten problemer :-) og var stolt av veslegutten som kunne sitte i vogna og bli vist frem. Hadde valgt oktober igjen, det var helt ideelt!

Lykke til som oktobermamma!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...