Gå til innhold

Lagt ut bilde av magen..

Anbefalte innlegg

Skjønner! Blir så merkelig når de fleste av vennene mine flytter for å gå skole nå til høsten, og jeg noen til blir igjen her liksom. Men, jeg kommer jo etter om 1-2 år. Vi får jo "tatt igjen" drikkinga, men sikkert på en mer moderat måte. Har prøvd å vært med på festligheter et par ganger, men folk er generelt dryge når de er fulle, og jeg blir fort trøtt, så jeg holder ikke ut så lenge som før, men morsomt å følge med fra edru vinkling og, selv om det selvsagt ikke er like morsomt.

Fortsetter under...

=) Nå er ikke jeg sikker på hvor i landet du bor. Men siden du skal ta et fri år, går det sikkert ann å reise får å møte dem, å dem kan komme å møte deg. Har du forresten førekort? Hva vil du utdanne deg som da?? Nå er det jo så mange kurs og skoler som tilbyr hjemmestudie, Jeg vurderte faktisk å begynne på kveldskole fra august, men skolen har valgt å ikke sette opp kveldskurs alikevel. =/

Fleste skal i utlandet eller Oslo eller Trondheim, jeg bor 3 timer unna trondheim og 7 timer unna Oslo, så det kan bli litt vanskelig, men jeg får jo sett de i ferien, og bestekompisen min tror jeg har tenkt å ta et friår å jobbe! Skal først og fremst ta en bachelor i noe innen økonomi tror jeg, om det ikke blir engelsk og datastudium, har uansett bestemt meg for Høyskolen i Trondheim eller NTNU :) Ja, hatt førerkort i et år nå, og det er herlig, kan ikke huske sist jeg tok bussen til skolen. Enn du? Ser du har en interessant utdanning :)

Jeg er kjempe glad i førekortet mitt=) Hehe.. Bor liksom midt i ødemarka du da?? Må være kjedelig, selv bor jeg litt over en time fra Oslo. Men hadde det vært lettere å kjøre bil der, hadde jeg nok reist mye oftere. Går det tog til Trondheim da?

Medisin er morsomt=) Selv om dette ikke var noe jeg hadde lyst til å drive med i utgangspunktet. Alltid hatt lyst til å bli frisør jeg, som kanskje de fleste jenter en eller annen gang drømmer om. Du rekker akkurat å bli ferdig med skolen du da, før du har termin? Det er jo ganske bra da, i stedet får å måtte slutte midt inni et skoleår.

Må bare si ifra at jeg skal på årsmøte og fest etter på.. Så hvis det tar lang tid før jeg svarer, så er det derfor. Men svarer i morgen=) Er forresten hyggelig å snakke med deg. =)

Ha en fin kveld.

Er et tettsted me 8000-9000 innbyggere midt i mellom Molde og Kristiansund :) Men, gleder meg til å få oppleve litt byliv også.

Du bor jo perfekt i følge min mening, alltid hatt en drøm om å bo litt i utkanten av en by og ikke midt inni. Frisør, ja, ikke dumt det :)

Ja, har 1 mnd og gå på, siste skoledag er 19, så jeg heldig med den :) Håper bare alt går etter planen og den ikke kommer ut før den skal.

Bor jo i en by da.. Er jo ca 30 000 innbyggere her. Men det er ikke noe særlig byliv, skulle hatt flere utesteder og noe mer for ungdommer.

Bra at du rekker å bli ferdig med skolen da, får krysse fingrene for at h*n ikke kommer før. Er selv født på sommeren, å synes det er koselig. Kan være ute i god været, eneste bakdelen var at når jeg gikk på barneskolen, så var mange på sommerferie når jeg feiret bursdagen min.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...