Gå til innhold

Lagt ut bilde av magen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et år på gk helse og sosialfag, vk1 helseservice og vk2 Apotektekniker. =) Er et veldig interessangt yrke, hvor man også kan spesialisere seg innen et område eller fler, f. eks kols eller diabetes. Å når man da får jobb på et apotek, så kommer det kunder med disse sykdommene som henvender seg til deg får hjelp.

Annonse

Annonse

For meg så kom det mer som et sjokk, men bestemte meg å beholde allikevel, selv om jeg blir alene nå ser det ut som! Men, jeg har foreldre som har vært helt fantastiske og vil gjøre alt de kan for å hjelpe meg. Hehe, kjenner faktisk litt bevegelse nå, så typisk det når jeg legger meg i senga med laptopen! Hatt noen plager i svangerskapet så langt du da?

Skjønner, vel merker det er sånn på helg her, mens jeg sitter hjemme er de ute. Men, ikke ellers, er mer som ei stor bygd jeg bor i, og unge mødre er ikke akkurat uvanlig her. Hører om dem hver dag, og ryktet spredde seg fort egentlig. Andre reagerer vel på at vi sitter der som mødre mens de sitter ute å drikker, men faktisk så savner det ikke. Vi får jo gjort det en eller annen gang etter vi har føt. Tenk heller på at er/blir 21, det er jo en fin alder å få barn på, når ungen din er 20, er jo du 41.

Før jeg ble gravid så hadde jeg jo ikke tenkt å få barn selv før nærmere 30, men sånn kan det gå. Når jeg tenker over det nå, så er jeg egentlig glad at jeg blir mor tidlig. Får jeg noe å se frem til å komme hjem til, mens jeg studerer og ungen kommer til å fungere som motivasjon og glede :)

Min far fikk ei datter for seks år siden. Han er over 50 år. Så hvis søstra mi ikke gifter seg før hun er 30-40 år, så er det ikke sikkert han får være til stedet den dagen. Å det synes jeg er ganske trist å tenke på. Jeg gleder meg til pappa skal følge meg opp alteret, det er en dag jeg sikkert aldri kommer til å glemme.

Kan hende det bare er jeg som er litt rar, men jeg synes dette er noe man må tenke på når man begynner å bli gamle.

Vennene gjengen min er generelt litt umodne for alderen, men har 2 venninner som har fått barn. Begge har sønner på rundt et år. Har også 2 stesøstre som har barn, hun ene er like gammel som meg å har sønn rundt året, å hun andre er gravid med den 3(snart termin) å hun er 2 år eldre enn meg.

Synes det er godt å være ferdig med festing og drikking jeg, begynte tidlig så har liksom vært med på en del allerede. Men kommer nok til å bli en tur på byen etter ungen er født. Synes det er veldig morsomt å hilse på gamle bekjente og møte nye mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...