Gå til innhold

3 av 9 egg befruktet..Ikke allverdens det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte klinikken nå. Tok ut 9 egg i går. To av de var ikke modne nok, og endte opp med 3 befrukta. Syns det var lite:( Får bare krysse fingrene for at to stykker har delt seg bra til i morgen, så vi får satt inn to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du ble skuffet,men tro det er et ganske vanlig tall egentlig.

Jeg tok ut 11 egg ifjor i april og av de egnet 6 egg seg. Fikk satt inn to ferske egg,og 4 ble fryst. Men av de 4 så var det bare ett som klarte seg. Så endte egentlig opp med 3 egg jeg også.

Snakket med sjefen min om det, hun har vært igjennom akkurat det samme og hun sa at hun hadde aldri mer enn ett egg som egnet seg.

Kanskje en mager trøst men tross alt er jo 3 egg bedre enn 1.

Det kan jo være 3 praktfulle gullegg du har vet du:o).

Krysser fingre for at det blir to egg inn og ett på frys for deg!!

Lykke til imorgen da!

Skrevet

Forstår jo at du ble skuffa, men husk at du trenger i utgangspunktet kun ett! Og du har jo tre;) Så du skal se at dette går veien, jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk for det:) Ja trenger egentlig bare to, for vi har tre på frys fra før som vi ikke får brukt. Får ikke tykk nok slimhinne til å gjennomføre fryseforsøk. Så da er det ikke så farlig at det ikke er så mange. Ble bare litt overrasket at det ble så få efruktet i forhold til forrige gang. Må si jeg er spent nå altså. Innsetting i morgen 12.15.

Skrevet

Lykke til idag ninen84!!

Satser på at det er gulleggene som settes inn nå;o)

Skrevet

Takktakk:) De har ikke ringt fra klinikken i dag så det tyder vel på at hvertfall to av de er klare for å settes inn. Drar snart for å bli ruger nå..jehu:)

Skrevet

Er nå ruger på to egg:) Det ene var av toppkvalitet og det andre var greit nok. Ingen på frys da men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...