Gå til innhold

Spør dere her inne ang apidural

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

somregel blir man ikke nektet epidural, så sant det ikke er noe helt spesielt!

da jeg skulle føde nr 1 var JM helt syyyk etter at jeg skulle ta epidural. Etter hver rie maste og maste hun til jeg nesten kastet henne ut. hehe... det er nok oxo veldig forskjellig på JM oxo. ingen av de er like heller... hehe...

Jeg hadde ikke epidural på begge fødslene mine, men JM lot meg hele tiden få beskjed om at jeg kunne få hvis jeg ville, og sa tilogmed fra når det var siste sjanse før det var for sent, så jeg tror nok det skal ordne seg for deg oxo :)

Stort sett får du det hvis du ber om det, men da må fødselen være godt i gang (3-4cm åpning) da epidural har en tendens til å svekke riene. Siden man er avhenging av anestesi lege, kan det hende man må vente hvis denne er opptatt. Det måtte jeg da jeg fikk tredjemann, da sa de at han kunne komme når han var ferdig med en ung mann i hasteoperasjon. Men fødselen min gikk såpass kjapt at det aldri ble tid til noe tilslutt.

Det ordner seg nok. Ja, en fødsel kan gjøre veldig vondt, men alt er i glemmeboken det sekundet barnet er født. Gled deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...