Gå til innhold

Det blir en gutt, og FOR et utstyr:)

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd igjen mandag, og da var det ingen tvil om at det blir en liten guttetass:) Han lå på hodet og hadde stumpen i været, så utstyret var midt i glaninga, hehe. Samboeren ble SÅ glad og kjøpte alkoholfri champagne på polet med en gang. Dette skaø bli Manchester Uniteds neste superstjerne skjønner dere, hehe. Siden pjokken lå opp ned fikk de ikke målt hodet, så må tilbake i morgen (torsdag). Prøvde å hoppe rundt på gulvet, men bærer visst på et stabeist:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136766431-det-blir-en-gutt-og-for-et-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* gratulerer så mye. Vi var på UL på mandag og der var det 2!!!! gutter og jeg hadde akkurat samme oppfattningen som deg. FOR et utstyr haha.... ja liten tvil der i gårdet. Jordmor zoomet skikkelig inn og pekte og lo :-D

:-) Nei, vi var på innvendig UL i uke 11 og da var det bare 1 der så vi fikk MEGA sjokk!!!! Når vi fikk vite at det var 2. Tror nesten jeg hadde vært mindre i sjokk om de sa at lille Knotten var død eller hadde noen store feil... Ikke stygt ment, men prøvde å psyke meg opp på forhånd på det værste som kunne skje, men ALDRI!!!! falt det meg inn at det kunne være to der haha....

Vi har desverre ikke noen bilder av utstyret, men en kollega av meg fikk med seg nærbilde av Knotten sin med inntegnet omriss av utstyret haha....

hehe, UL-bildet jeg fikk med meg var tatt RETT bakfra med spredt ben og en tiss som sto ut midt imellom. Som tre ben liksom, bare at det i midten var mindre enn de to ytterste, hehe. Har UL-bildet hjemme, men kan prøve å få scannet det inn til uka...

Var på ny UL i dag for å måle hodet, og nå hadde han snudd seg. Hadde hodet "riktig" vei, men satt skikkelig på rumpa med bena rett til værs. Viftet med tærne foran ansiktet sitt, og satt og plutret med fingrene sine. Da jordmor drev og trykket på magen, "Sto" han på nakken og spente ifra mot magen, hehe. Merket ingenting da, for morkaka ligger som polstring.

Hvordan kjennes egentlig kynnere ut? Etter ultralyd i da så har jeg hatt vondt i magen, så "kramper" liksom. Og det satte seg litt i ryggen. Slitsomt å ha undervisning for en gjeng vgs-elever da.

Annonse

Hei hei

Gratulerer så mye med gutten. Var på ultralyd på onsdag og da fikk vi beskjed om en liten jente. Ble så glad.. har hatt en følelse hele tiden om at det var en liten jente der inne. Hun var kjempe vill under hele ultralyden. Hun snudde seg rundt og rundt hele tiden. Utrolig merkelig følelse å se at hun beveger seg men ikke kjenne alle bevegelsen. Gleder med til uke 40. Synes det er så fryktelig lenge å vente til 9 juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...