Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle i moss og omegn! Det har liksom aldri passet for meg og Ella Beth å komme på BIM-treffene som har vært i Moss, spesielt nå som det er mye på dagtid pga jobbing. Tar derfor initiativ til et treff den 12. februar. Noen som kan og har lyst? Si ifra så reserverer jeg bord:)

Hilsen Sjara

Fortsetter under...

Hei Sjara :o)

Så flott at du tar iniativ :o) Vi snakket om et kveldstreff neste uke - riktignok på onsdag - men da sier vi tirsdag :o)

Siden vi er en så blandet gjeng, med barn fra 6 mnd til barn som kommer til verden utover våren og sommeren - så er det fint at vi har litt kveldstreff og litt dagtreff. For oss som har permisjon eller av andre grunner er hjemme på dagtid så passer det best med dagtreff - på kvelden er det ofte mye uro hos babyen og mye annet som skjer på kvelden. Men det er kjempeflott at de som er gravide tar ansvar for kveldstreff, også tar de m babyer utenfor magen ansvar for dagtreffene :o)

Jeg har tro på at moss&omegn går en strålende bimtreff-vår i sikte og det dannes nettverk og vennskap :o)

Skal forsøke å komme neste tirsdag. Spent på å treffe deg sjara :o)

Klem fra...

Heisann!

Hyggelig at du setter opp et treff Sjara :) Jeg hadde egentlig tenkt å sette opp et treff neste onsdag, men da tar vi det neste tirsdag istedet :) Håper mange kan komme. Cafe Riis er et koselig sted.

Ha en strålende dag alle sammen!

Hei hei!

Jeg kommer også :-) Gleder meg! Jeg har full forståelse for at de som har fått babyer helst vil ha treff på dagtid. Nå har snart alle permisjon av oss som har møttes fast siden november, så jeg håper vi får ordnet slik at gruppen fortsatt er samlet fremover. Med nye og gamle bim- og bum-damer mener jeg!! Vi i området her må holde sammen :-)

Annonse

Hei!

Har heller aldri vært på treff, må prøve å komme! For dere der ute som er gravide er det et kjempeflott tilbud om yoga for gravide på det gule huset, det er drop-in timer hver tirsdag kl 10. Det er helt fantastisk, men har dessverre vært altfor få på timene... Kom! Jeg har vært sykemeldt siden uke 16 pga bekkenløsning (er nå i uke 33), og har merket forbedring for første gang etter jeg begynte med yoga:) Pluss at det er hyggelig, og man får god kontakt med den lille i magen:)

Jeg blir også med på Tirsdag, det blir utrolig koselig :o)

Hvilket klokkeslett forresten?

Sunniva:) : Hadde vært gøy å prøvd yoga, men det er på samme dag og omtrent samme sted som jeg går på bassengtrening for gravide.

Orker ikke 2 aktiviteter på samme dag.

Kanskje jeg prøver meg på det om slimproppen kommer tidlig for da kan jeg jo ikke være i bassenget p.g.a infeksjon :P...

Så koselig at vi blir en del. Jeg tar en siste sjekk mandag på antallet, og så reserverer jeg bord på Café Riis. Det er kl 18. Jeg reserverer bord på Norstad (etternavnet mitt). Har veldig lyst til å prøve yoga og bassengtrening, men det er så dumt at det tilbys på dagtid. Jeg er jo i jobb:( Har prøvd å trene styrke, men er ikke så mye jeg kan gjøre lenger siden jeg er fem måneder på vei...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...